Logitech Speaker Z623 2.1 setje begint uit het niets te kraken.

Status
Niet open voor verdere reacties.

dumbl3

Gebruiker
Lid geworden
10 nov 2013
Ik heb een Logitech Speaker Z623 2.1 geluids setje, al een tijdje sinds januarie 2012. Sinds een jaar ofzo begon hij te kraken als ik aan de volume knop draaide. Ik had zoiets van ok, daar valt nog mee te leven. Nu alleen is het erger geworden en begint hij te kraken uit het niets, zelfs als er geen geluid aan staat. De enigste manier om het op te lossen is om aan de volume knop te draaien wat dan ook weer gepaard gaat met een hoop gekraak. De vraag is, wordt het tijd om een nieuw setje aan te schaffen of is het misschien een veel voorkomend probleem dat wel op te lossen valt..

Heb je vraag verplaatst naar de juiste sectie.

Beetje gebruiken in de 3,5mm contra jacks en jacks een paar keer in en uitpluggen, die dingen oxyderen een beetje en dan ktijg je dat gekraak.

Ook de aansluitingen aan de andere kant bewerken.

Voor de potmeter, de volumeregelaar dus, zul je de boel open moeten maken om erbij te kunnen, ook daar een beetje op de koolstofbaan en de volumeregelaar een paar keer van links naar rechts bewegen.

Meestal hoeft open maken niet. Vaak is er wel een mogelijkheid om van buiten de potmeter wat spray in te spuiten.

Werkt toch niet, spul komt zo nooit op die koolstofbaan, waarom verkeerde info verstrekken?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan