Logitech toetsenbord diNOVO

• Onderwerp starter Onderwerp starter @xa
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

@xa

Gebruiker
Lid geworden
21 apr 2001
Als ik met dit pas aangekochte toetsenbord ( Logitech diNOVO toetsenbord met lasermuis MX1000 op Bleutooth) in de veilige modus wil komen met F8 lukt mij dat niet?. als ik daarvoor het daarvoor bestemde programma ga van Logitech "Setpoint" om dit aan te geven wat de F8 toets moet gaan uitvoeren (toekennen) weet ik niet wat ik daar moet invullen. Hij staat nu ingesteld op "Standaardtaak" dat wil zeggen volgens de toegekende F8 toets "Save / Opslaan" maar op deze manier kom ik niet in de veiligemodus, dus vandaar de vraag wat moet ik doen om dit wel voor mekaar te krijgen. Ik heb het OS Windows XP Pro waar alles op is geinstalleerd.

Groetjes, @xa.

Hoi,

Toevallig: ik kocht afgelopen vrijdag ook een DiNovo Mediadesktop Laser .....
Met exact dezelfde problemen.

Inderdaad: als je opstart in de veilige modus, dan wordt de bluetooth nog niet herkend en kan je dus het toetsenbord niet gebruiken. Dus het instellen onder setpoint heeft geen enkele zin. Het werkt gewoon niet omdat de Bluatoothfunctionaliteit niet is gestart als je in de veilige modus een keus moet maken ..... !!!

Aanvankelijk wilde zelfs de muis niet opladen (knipperend rood lampje op de muis) en pas nadat ik het ding een flinke lel verkocht had, deed hij het.
Nog problematischer wordt het, wanneer je in een dualboot situatie werkt.
Onder de diverse besturingssystemen moet je dan (met een soort 'pincode') de connectie van alledrie de onderdelen elke keer opnieuw instellen.

Er waren problemen met Outlook. Ik heb een pda van HP die via een craddle is aangesloten, maar dit werkte niet goed meer. Ook bleef het icoontje van Outlook in de system tray aanwezig, ook al had ik Outlook afgesloten.

Consequent werden mijn geluidsinstellingen bij herstart 'om zeep' geholpen.
De keuze werd door setpoint steeds op 'USB audio device' ingesteld, dus niet via m'n geluidskaart (onder C-Media Wave device)

Tenslotte: ik was verbaasd over de omvang aan geïnstalleerde software en de 'belasting' naderhand.

Kortom: ik heb de hele handel weer keurig ingepakt en hij gaat na 'koniggineday' weer retour naar Mycom

Laatst bewerkt:
Logitech diNOVO

Hoi Valijn, bedankt voor je snelle reactie. Ik heb al ondekt waar het "probleem zat" het zat bij mij zelf, dit toetsenbord werkt hetzelfde als mijn Notebook toetsenbord en er is verder niets mee aan de hand. Je moet alleen even denken dat deze (F) toetsen een dubbele functie hebben, als je de de F-functies wil gebruiken (blauwe afdruk) moet je even de toets met de naam (F-LOCK) ingedrukt houden met andere woorden als je in de veilige modus wilt komen moet je na het postscherm op F-LOCK drukken en op F8 en zo kom je in de veilige modus terecht (simpel) maar je moet het even weten. Verder moet ik zeggen dat dit toetsenbord uitstekend en fijn is om mee te werken, dit zelfde telt ook voor het mediapad wat erbij zit dit geeft je veel info en is erg handig.

Groetjes, @xa.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan