Logitech webcam en Skype en Flash

Status
Niet open voor verdere reacties.

Andriani

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
29 feb 2008
Ik heb twee simpele Logitech webcams gekocht, 1 voor mijn ouders en 1 voor mijzelf. Bij mijn ouders heb ik alles geinstalleerd en het werkt perfect. Maar bij mij werkt hij niet. Ik kan 'm niet gebruiken bij Skype (hij kan geen "bron" vinden) en daarnaast zorgt hij dat al het geluid van Flash video's het niet meer doet.

Ik heb de Logitech software gedeinstalleerd en het geluid bij Flash video's deed het nog steeds niet. Toen K-lite Codecs geinstalleerd en het geluid doet het weer maar ik heb dus nog steeds geen webcam in het gebruik.

terug brengen naar de winkel en omruilen voor een ander als het kan
en eeen rare vraaag voldoet je pc aan de eisen?

Aan welke eisen moet een pc voldoen?
Ik heb een Intel Pentium 4 CPU 2,40 Ghz, 512 RAM, Windows XP, en nog 8Gb vrij op de hard disc.

ik denk wel dat je eisen van je pc voldoen aan die van je webcam.

maar heb je al geprobeerd hem opnieuw te installeren

Laatst bewerkt door een moderator:
Ja, gedaan. Het rare is dat dan weer het geluid van Flashvideo's wegvalt. Heb dus ook weer opnieuw die codecs geinstalleerd. Suf hoor.

raar probleem misschien moet je hem maar weer terug brengen en een neiwue kopen die plug&play is dan hoef je geen drivers te installeren:cool:

Ja, zit ik ook over te denken.
Bedankt in ieder geval voor je reacties!

succes met je nieuwe aankoop:thumb:

Hoi !

Een webcam waarbij je geen drivers behoeft te installeren.............???

Welke dan bijv. ?

Greetz,

Harry.

misschien dat er 1 is ik wist het eigenlijk ook niet:confused:

toch 1 gevonden hier

Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi !

Tja, maar,,,,,,of het werkt ?

Eerlijk gezegd geloof ik daar niets van !

Greetz,

Harry.

eigenlijk gelooof ik het ook niet:evil:
maar je ziet soms wel van die adviesdinges en er staat dan bij van ''de meeste webcams zijntegenwoordig plug&play'' maar als je dan zo eentje koop ziet er tog nog wel software bij:confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan