logitech wingman rumblepad

Status
Niet open voor verdere reacties.

timmert26

Gebruiker
Lid geworden
1 dec 2008
ik heb een oude logitech wingman rublepad, met usb 2.0 aansluiting, als ik hem wil aansluiten doet hij het wel, wil ik hem gebruiken voor cod5 dan werkt hij niet :( iemand een idee?
mvg Tim

Wel handig om dan te vermelden wát er dan niet werkt. Kun je geen knoppen toewijzen, werkt je rumblepad überhaupt wel?

Als ik naar spelbesturing ga onder configuratie scherm staat hij er wel en doen de knoppen het ook, als naar cod5 ga naar options-> controls en dan 1 v/d knoppen wil toewijzen gebeurd er niks.

Ik heb zelf geen CoD5 hier dus ik kan niet zo snel kijken wat er mis zou kunnen gaan. Je hebt wel de drivers van de cd/internet geïnstalleerd? Mijn ervaring dat er weinig compatible is als je de standaard ingebakken drivers gebruikt.

ja ik de nieuwste logitech gaming drivers erop gezet, alle toetsen werken maar zodra ik het bij cod5 probeer een toets in te stellen gebeurd er niks, precies hetzelfde bij cod4
mvg tim

Dan zullen die spellen jouw controller domweg niet ondersteunen. Ik weet verder geen oplossing, helaas.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan