Logitech X 530 gekocht maar ..

Status
Niet open voor verdere reacties.

nickajax

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
30 jul 2006
Yo,

Ik was al een tijdje van plan om een beter geluidsysteem te kopen, want ik heb nog van die standaard pc boxjes! Dus nu heb ik een Logitech X 530 besteld, maaar ik heb een prut standaard geluidskaartje, met 1 audio in gat. En een surround systeem past daar vast niet op :shocked: Niet echt slim van mij!! maar heb niet zoveel verstand van die ****. Dus mijn vraag is eigenlijk, of je zn systeem daarop kan aansluiten (denk het niet) en Anders moet je dan een 5.1 geluidskaartje kopen? en kun je dat zelf zo inbouwen? of past het wel op een audio in gat?

Groetjes

Welkom op Helpmij.

Kijk even met mij mee op de Logitech website.

Het systeem bestaat uit zes componenten, dus je geluidskaart moet liefst zes, in ieder geval vier, uitgangen hebben.

Laatst bewerkt:
je kan het er wel op zeten maar dan heb je dus gewoon stereo.
of je koop voor weinig een soundblaster 7.1 geven ze prakties weg nu.

virtuosa zei:
je kan het er wel op zeten maar dan heb je dus gewoon stereo.
of je koop voor weinig een soundblaster 7.1 geven ze prakties weg nu.

Ik ben van plan om een geluidskaart te kopen, Maar ik heb niet zoveel verstand van pc's ik heb een dell demension 2800, Kan iemand me vertellen hoe ik die geluidskaart moet inbouwen? Moet ik die ouwe eruithalen? of hoe of wat ..

je oude zal denk ik een onboard wezen die kan je gewoon in de bois op disable zeten.
of je laat em gewoon aan kan ook niet veel kwaad.
dan pc uit en kast open schroven of schuiven.
daarna de kaart in een pci slot steken schroef die vast en doe de kast weer dicht.
dan pc aan zeten en drivers + softwaren instaleren die op de meegeleverde cd staat.

virtuosa zei:
je oude zal denk ik een onboard wezen die kan je gewoon in de bois op disable zeten.
of je laat em gewoon aan kan ook niet veel kwaad.
dan pc uit en kast open schroven of schuiven.
daarna de kaart in een pci slot steken schroef die vast en doe de kast weer dicht.
dan pc aan zeten en drivers + softwaren instaleren die op de meegeleverde cd staat.

Ja ik heb die PCI sloten gevonden, dus dat gaat wel lukken. Maar welke geluidskaart valt er beetje aanteraden dan voor ongeveer 50 euro ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan