Logitech x-530 piep

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dewuxe

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
7 mei 2008
Hallo, ik heb net het setje met boxen en subwoofer van logitech
alleen nu heb ik alles aangesloten alleen ik hoor continue een piep ik weet niet hoe het komt iemand een idee ? zag ergens dat iemand zo iets had dat dat kwam omdat zijn moederbord te heet werd maar dat is bij mij niet met everest gekeken rond de 30/33 graden lijkt me toch goed ? dus als iemand misschien een idee heeft hoor ik het graag.

(kheb een P5K moederbord)

Mvg, Ric

Wanneer hoor je dat gepiep? Waar komt dat gepiep vandaan? (mobo of speakers?)

Welke geluidskaart gebruik je en welk OS gebruik je?

geluid komt van de speakers

Geluidskaart: onboard op P5K moederbord (Realtek HD Drivers - geluids drivers)
piep is er altijd is er altijd als de boxen aan staan.

is het niet zo dat als de draden tegen een voedings kabel zitten dat dit veroorzaakt kan worden ?

En je mobo ondersteund de 2.1 speakers?

Heb je de boxen al eens getest op een andere pc?

Is de pc al oud?

Wat bedoel je met Mobo? (5.1 speakers)
nee nog niet getest op anderen pc

deze pc is nog niet zo oud :)

mobo = moederbord

hoe oud is hij in levensjaren? merkpc?
hoe zwaar belast je hem gewoonlijk? staat ie vaak aan? (hoe langer en vaker hij aanstaat en hoe zwaarder je hem belast hoe sneller de pc 'verslijt' en hoe sneller de elektronica binnenin vreemd kan gaan doen.

maar test eerst eens op een andere pc. dan kunnen we mss uitsluiten dat het aan de speakers ligt

ik heb dezelfde set als jou.

die van mij geeft op willekeurige momenten een harde bass knal door de left en right speakers... heel vervelend...

ook als ik het geluid uit draai maar de boxen aan laat ontvang ik een of andere piraten zender door mun boxen :S

ik ben erachter gekomen dat het kwam door onze telefoon die op hetzelfde bureau staat als mun pc....

dus mijn tip is haal ff alle apperatuur met sterke ontvangers weg bij je boxen. (telefoons radios e.d.)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan