Logitech X-530 Speakerset radio stoort

Status
Niet open voor verdere reacties.

ontbijtkoek

Gebruiker
Lid geworden
10 sep 2008
Hallo, ik heb een Logitech X-530 Speakerset en nou heb bijna altijd in de avonden als ik mijn speakers wat zacher heb staan dat ik er een radio zender door heen.en hoe zachter ik het geluid van mijn speakers zet hoe harder die radio zender gaat klinken . 2 andere vrienden van mij mij hebben deze speakerset ook en hebben het zelfde probleem. weet iemand mischien wat dit veroorzaakt en hoe dit opgelost kan worden?

Bedankt

Hallo,

Ik zou contact op nemen met Logitech.

Met vriendelijke groeten,
Theblindman.

dit probleem heb ik ook gehad (heb nu andere) alleen in de avond had ik er last van, en inderdaad, hoe zachter het geluid hoe harder de radio.
ik heb ook dat als ik de lamp in de kamer aan doe ik een harde knal hoor.
de garantie bij mij is verlopen maar ik ga ook even contact opnemen met logitech.

dit probleem heb ik ook gehad (heb nu andere) alleen in de avond had ik er last van, en inderdaad, hoe zachter het geluid hoe harder de radio.
ik heb ook dat als ik de lamp in de kamer aan doe ik een harde knal hoor.
de garantie bij mij is verlopen maar ik ga ook even contact opnemen met logitech.

ja precies, dat heb ik ook met de lamp. en ook als er iemand koffie gaat zetten hoor ik ook een vaag geluid. ontving jij toevallig ook een duitse radio zender of heb je daar nooit op gelet?

Hallo,

Wonen jullie misschien in dezelfde regio?

Met vriendelijke groeten,
Theblindman.

Laatst bewerkt:
ja, precies, ik ontving ook een duitse radio zender.
ik hen al eens eerder gezocht en je bent zeker niet de enige, lees dit maar eens.

ik woon in flevoland.

Veel mensen klagen dat hun Z-5500 - of ander speaker model van Logitech - regelmatige een harde plop laat horen op het moment dat er ergens in huis (of zelfs bij de buren) een lamp aan/uit gezet (Of een ander elektrische apparaat dat aan/uit springt).Ook word zeer regelmatige een bromtoon gemeld en hebben sommige gebruikers last van een radio signaal dat uitgezonden wordt over de speakers (Meestal een buitenlandse – AM – frequentie).

Laatst bewerkt:
Ik ook

precies hetzelfde en ik wooon in zeewolde flevoland...

heb ik ook

heb ik ook waarschijnlijk een koper draadje dat een radiozender ontvangt

*offtopic*

hebben jullie ook dat de achterste 2 en de middelste voor het niet doen?

heb ik ook waarschijnlijk een koper draadje dat een radiozender ontvangt

*offtopic*

hebben jullie ook dat de achterste 2 en de middelste voor het niet doen?

Ja dat heb ik ook, dat heeft te maken met het feit dat het surround sound is, mij is het nog niet gelukt ze alemaal te laten werken met muziek maar met films doen ze het allemaal,

Probeer te googlen naar: Stereo to surround converter

Suc6 en laat even weten als je een oplossing hebt ;)

ik ook

ik woon in limburg en ik heb ook dat ik iedere avond een duitse (lijkt wel nieuws)radiozender hoor met mijn x-530. hoe zachter ik ze zet hoe harder de zender:confused:

ik heb ook een logitech x-530 setje.
en dus gisteren voor het eerst een radio gehoort, en ja hoe zachter het volume hoe harder de radio, maar niet hard genoeg om het op-te-nemen met mijn video camera.
raaaaar!

Epic topic bump. Maar het probleem heeft zich bij mij vanzelf verholpen. Heb er nu geen last meer van.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan