Logitech X-540 aansluiting

Status
Niet open voor verdere reacties.

henkspank

Gebruiker
Lid geworden
6 apr 2009
hallo,

ik heb een Logitech X-540 surround set.
en ik heb een laptop met een 3,5 mm audio uitgang, spdif, hdmi en expresscard54 (ook 5.1 geluidskaart)
om de Logitech X-540 aan te sluiten op mijn laptop heb ik 3 stekkertjes (groen,zwart, oranje) maar mijn laptop heeft maar 1 ingang.
nou is daar een oplossing voor namelijk alleen de groene aansluiten, maar dan heb ik natuurlijk geen surround sound maar stereo door 5.1 speakers wat niet mooi klinkt.
nou heb ik dus een vraagje.
bestaat er iets wat van de drie (groen, zwart en oranje) stekkertjes 1 maakt bijvoorbeeld hdmi of spdif maakt zodat ik wel surround heb?
of weet iemand of er iets bestaat dat je in je expresscard of usb aansluiting doet dat 3 van die ingangen heeft zodat daar die 3 stekkertjes in kunnen en ik wel gewoon 5.1 surround heb?

alvast bedankt.

Er bestaan audiosplitters, bijv. deze:

P511-3008-main-sp.jpg

Ik heb de zwarte versie ervan gekocht en het werkt gewoon goed. Zo kun je ze dus allemaal goed aansluiten.
Kunt je kopen bij bijv. Wolff of een andere electronicazaak.

Er bestaan audiosplitters, bijv. deze:

P511-3008-main-sp.jpg

Ik heb de zwarte versie ervan gekocht en het werkt gewoon goed. Zo kun je ze dus allemaal goed aansluiten.
Kunt je kopen bij bijv. Wolff of een andere electronicazaak.

bestaat er ook een audio splitter met 3 van die stekkertjes en dan aan de andere kant een hdmi of een spdif? of een usb?

dan gebruik je er toch gewoon 2?

of licht dat dan aan mij (als je 3x female wilt uit 1 female)

heel erg bedankt,,
alleen het is nu weer stereo omgezet naar surround.
of zie ik dat fout :confused:

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan