Logitech Z-10 krassen verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rajeev

Gebruiker
Lid geworden
22 jun 2009
Hallo!

Ik heb al anderhalf jaar mijn Logitech Z-10 speakers. Qua geluid ben ik meer dan tevreden en ik hoef niks anders. Maar ik zit met een probleempje. Ik ben nog al zuinig op deze boxen, maar ik merkte laats dat er op de linkerbox (waar het LCD-Schermpje niet zit) een paar lelijke krassen zijn. Het zijn geen dikke krassen, maar krassen die je overduidelijk ziet als er zon op schijnt, en daar heb ik last van. Kan ik dit verwijderen door middel van een vloeistof?

Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,
Rajeev!

Z 10

Hallo!

Ik heb al anderhalf jaar mijn Logitech Z-10 speakers. Qua geluid ben ik meer dan tevreden en ik hoef niks anders. Maar ik zit met een probleempje. Ik ben nog al zuinig op deze boxen, maar ik merkte laats dat er op de linkerbox (waar het LCD-Schermpje niet zit) een paar lelijke krassen zijn. Het zijn geen dikke krassen, maar krassen die je overduidelijk ziet als er zon op schijnt, en daar heb ik last van. Kan ik dit verwijderen door middel van een vloeistof?

Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,
Rajeev!

Hey Rajeev,

je zou het kunnen proberen met WIRO ,dat is zoiets als polijstpasta en dat werk perfect!
Je kunt het trouwens voor meerdere dingen gebruiken die krassen hebben :thumb:

Mvg Cajetano.

Hey Rajeev,

je zou het kunnen proberen met WIRO ,dat is zoiets als polijstpasta en dat werk perfect!
Je kunt het trouwens voor meerdere dingen gebruiken die krassen hebben :thumb:

Mvg Cajetano.

Hey!

Bedankt voor je reactie! Maar als ik het gebruik, is er dan kans dat ik meer krassen veroorzaak?

Hey,

Als je inderdaad wiro gaat gebruiken, wordt het als nieuw, tenzij de krassen te diep zijn natuurlijk.
maar meer krassen krijg je er niet van, ik moet je er wel bijzeggen dat je de wiro in combinatie met veel water moet gaan gebruiken...,met ��n perfect bling bling resultaat...

Cajetano.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan