Logitech Z-2300 Linker speaker werkt niet!

Status
Niet open voor verdere reacties.

tuks6

Gebruiker
Lid geworden
29 nov 2008
Hallo,
Ik was gister jarig, en om het te vieren hebben we een aantal vrienden gevraagd hier een LAN party te gaan houden. Omdat mijn computer op mijn kamer stond, hebben we de hele meute verhuisd naar de werkkamer, waar wel genoeg ruimte was. Ook heb ik een keyboard (Logitech G15) en een muis (Logitech G5) nieuw aangesloten. Werkt helemaal top en ik ben er dan ook heel blij mee.
Maar!
Nu ik de volgende dag weer op mijn computer ga (nog steeds op de werkkamer) doet er maar 1 frontspeaker mee! Het gaat voornamelijk over de linker speaker. We hebben wat snoertjes in en uit geplugd, om te kijken waar het hem in zat. Het volgende is ons opgevallen:
_______________________________________________________________________________________
- Als we de linker stekker in de rechter uitgang steken, doet de linker speaker het wel (heel vreemd, zou namelijk op de andere uitgang moeten). Maar dan doet de rechter speaker het niet :shocked:
________________________________________________________________________________________
Laten we een speurtocht gaan houden: :p
We werken vanaf de woofer. De woofer werkt perfect. De regelaar van het volume en bas werken ook erg goed. Ook de speakers doen vol op mee, maar ze willen niet samen.

Daarom heb ik de oortjes van mijn Ipod aangesloten op de computer, waar ook de speakers in zaten, en weer: Links werkt niet! Het zit dus waarschijnlijk in mijn audio uitgang op mijn computer.
Maar zou het ook mogelijk kunnen zijn dat dit alles door mijn nieuwe toetsenbord komt? Aan de muis ligt het niet, want daar heb ik niets voor hoeven installeren.

Dit was het zo wel. Ik hoop dat jullie/jij er uitkomt/komen met deze lap tekst, en dank jullie/jou dan ook zeer voor het lezen van dit verhaal.

Met vriendelijke groet,
Tom

nee keyboard en muis staan er los van.

Staat de balans wel in het midden?? en niet alles op rechts.

Het zou zomaar kunnen

1 of de versterker van de z2300 heeft een opgeblazen poort
2 audio uitgang van je geluidskaart is defect.
3 knak in de kabel van het controle paneel die naar je geluids kaart gaat.
4 slecht afgestelde geluid opties zie tip mukkel.
of audio drivers is beschadigt herinstaleer deze eens je weet maar nooit.

@ Mukkel: Nee, daar hadden we al naar gekeken.

@ Virtuosa: Oeps, hoe komen we daar achter? (alle stappen)

Hartelijk bedankt voor de tips. Verdere tips zijn nog altijd welkom!!!:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan