logitech z-2300 speakerset doet het niet meer.

Status
Niet open voor verdere reacties.

darkraidder

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
13 mrt 2011
Hallo iedereen ,

ik heb mijn logitech set nu al eninge tijd maar gister avond gebeurde er het volgende :

toen ik muziek aan het luisteren was deed ik mijn headset in de aansluiting van de volume regelaar. na een uurtje gamen haalde ik mijn headset eruit en tot mijn verbazing deed mijn set niks meer. Het lampje brandde nog , dus mijn zekering kon niet zijn doorgebrand.

Vervolgens heb ik mijn beide speakers een voor een aangesloten op een andere set en die bleken nog gewoon te werken. vervolgens deed ik mijn headset weer in de aansluiting en die doet het ook nog gewoon. maar als ik die er weer uit haal heb ik geen geluid.

ook heb ik al mijn ipod op mijn set aangesloten om te kijken of het aan me drivers lag maar dan komt er ook geen geluid uit. kan iemand mij helpen met dit probleem.

mvg, Stefan

Het lijkt er op dat een contact vast zit.

Bij de meeste luidspreker sets waaronder die van jou wordt er een contact verbroken op het moment dat je een koptelefoon aansluit. Dit is een soort van schakelaar die de verbinding met de speakers uitschakelt.
Hij hoort terug te springen op het moment dat je de stekker verwijderd.

Bij jou zit deze "schakelaar" vast.
Het beste wat je kunt proberen is de stekker een paar keer achter elkaar er in te steken en er uit te halen, kijken of hij weer los gaat.

En werkt dat niet, dan moet je kijken of de volumeregelaar aan de onderkant open te schroeven is (meestal onder een rubberachtige laag), want dan moet de jacket worden vervangen waar je de plug van de headset insteekt.
Da's wat soldeerwerk, maar als je een beetje handig bent best te doen.
Ik neem niet aan dat je nog garantie hebt, maar dat is niet zeker. Op sommige producten van logitech zit meer dan één jaar garantie, waaronder speakersets.

ik zal een navraag doen bij logitech over mijn garantie. alleen weet ik wel dat de z2300 niet meer gemaakt word dus dan zullen ze het moeten repareren.

ik zal een navraag doen bij logitech over mijn garantie. alleen weet ik wel dat de z2300 niet meer gemaakt word dus dan zullen ze het moeten repareren.

Wellicht een open deur, maar het werkt natuurlijk alleen als je de aankoopnota nog hebt.
In de regel moet je voor garantie in eerste instantie terug naar de leverancier.
Is het een on-line aankoop geweest, dan verwijzen ze meestal naar een gecontracteerde reparateur bij jou in de buurt.
Bij de manual en verdere 'papieren' die in de doos zaten zit bij Logitech ook een garantiebewijs met daarop de duur van de garantie.

Laatst bewerkt:
ik ben naar de winkel van aankoop geweest en omdat het product nog geen week buiten garantie is word die nog gratis gerepareerd , mvg

Stefan

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan