logitech Z-5500, kabel PC --> Control Panel

Status
Niet open voor verdere reacties.

marccoef

Gebruiker
Lid geworden
13 apr 2008
Hallo,
ik heb de Z-5500 nu al een jaartje ongeveer,
maar ik zou graag mijn subwoofer willen verplaatsen.
en dan het controll panel er gwn naast ( naast de sub)
dus ik zou het draad dat van mijn PC naar mij PANEL gaat.
moeten verlengen. of een langere kope?

waar kan ik dit kopen?

alvast Bedank!:thumb:

ik personelijk zou het dus niet doen.
de kwaliteit is om te janken ik zelf had ook die set en ook dit probleem gehad,
ook val de pod om de 20 minuten uit om dat er gedacht woord dat er geen singal was.
dit gebeurde na verlening van de kabel van pod naar sub.

hmm.. oke:confused:

maar ik wil niet het kabel van POD naar SUB
verlenge of langer kopen.

maar van PC(geluidsuitgangen) naar Me POD. :D
hier nog oplossingen voor?

hmm.. oke:confused:

maar ik wil niet het kabel van POD naar SUB
verlenge of langer kopen.

maar van PC(geluidsuitgangen) naar Me POD. :D
hier nog oplossingen voor?

dat is inderdaad wel mogelijk
maar neem wel hooge kwalitiet

Ik heb mijn Z-5500 control kabel 7 meter verlengt en de woofer achter de bank gezet

Omdat de woofer van de Z-5500 zo groot is wilde ik dat ding achter de bank kwijt maar de control unit moest bij mijn audio rek blijven staan. Er zijn geen standaard kabels te koop om dit te doen, alle sub-d 15-pin verlengkabels missen of een verbinding van pin-9 en zijn allemaal met te dunne aders uitgevoerd, (AWG 30 tot 28)
Ik heb dit opgelost door gebruik te maken van CAT-7 netwerkkabel met AWG-23 single core aders. Dit is een goed afgeschermde 8-aderige kabel dus 2 kabels parallel werkt prima en die passen ook makkelijker in een KT25 plintgootje. Als pluggen heb ik sub-d Male en Female soldeerpluggen en metalen kappen zorgen er voor dat de afscherming goed wordt doorverbonden anders heb je brom. Met de kunstofmantel teruggesneden tot net na de deksel klemt de deksel de 2 kabels helemaal samen en kan net dicht. Met isolatieband heb ik de kabels net na de kappen samengetaped, ook over de net-afscherming heen welke ik had teruggevouwen.
Eigenlijk een fluitje van een cent als je een vaste soldeerhand hebt en een kleine punt, de aderisolatie van door mij gevonden kabel smelt nauwelijks terug als je de aders soldeert.
het is geen kabel welke je telkens los en vast maakt, maar dat is ook niet de bedoeling, uit het zicht installeren, kabel wegwerken in gootje en vergeten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan