logitech Z-5500 vraag

Status
Niet open voor verdere reacties.

Scratch

Gebruiker
Lid geworden
19 aug 2007
Hoi allemaal

Ik heb een logitech Z-5500. Super set:Dmaar wel ff vraagje...

Ik heb hem nu gewoon via de megeleverde kabels aangesloten op mijn laptop. Dit zijn gewoon de normale audiostekkers zelfde als een koptelefoon zegmaar.

Hoe kan ik hem via de Spdif en coax aansluiten op mijn laptop?
En hoe kan ik hem via de Spdif en Coax aansluiten op mijn tv? (LG 32LG5700)?

greetzzzzz

als je die aansluitingen hebt op je laptop (ik denk van niet), kan je een kabel kopen en die aansluiten. zo te zien op de pagina van LG, heb je alleen component (wat je ook op de laptop hebt aangesloten) op je TV zitten. die kun je aansluiten, en dan als je wilt een splitter er tussen doen (meeste laptops hebben maar 1 uitgang, links en rechts, dus dan oef je alleen de groene te splitsen), en dan een kabel tussen de splitter en de tv, en een tussen de splitter en de laptop. nadeel: het geluid van beide apparaten is tegelijkertijd te horen over de Z5500.

p.s. een zeer goede keus! als je af en toe plopjes hoort (valt vanzelf op), moet je even contact opnemen met Logitech, een bepaalde serie is fout gegaan, en dat controleren ze dan (serienummer oid), en dan sturen ze een nieuwe op.

mijn laptop heeft alleen een koptelefoon uitgan.
Dus ik kan de de Z-5500 niet anders aansluiten dan met de meegelerde stekkerjtes?

Kan ik hem nog wel op de tv aansluiten op een andere manier dan de koptelefoonuitgang?

ze hoeen niet tegelijk maar het is makkelijker als ik de een op de tv kan doen en da ander aan de laptop zoadt ik niet kabels hoef te switchen.

greetz

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan