logitech z623 vs sony SRS DB-500

Status
Niet open voor verdere reacties.

jeromee

Gebruiker
Lid geworden
18 mei 2011
Berichten
6
hallo,

ik ben opzoek naar een 2.1 setje die flink, goed, mooi geluid geeft en een sub erbij die ook erg flink is en een harde mooie bas geeft.
het liefst zou ik een logitech z2300 willen maar ik kan dat setje nergens meer vinden?!
iemand heel toevallig toch een site voor de z2300?

Als alternatief ben ik uitgekomen bij de logitech z623 en de sony SRS DB-500.
welke geeft nou het mooiste geluid en de mooiste, hardste bas?
Of is er nog een beter 2.1 setje in de prijsklasse tot 130 euro?

bvd
 
Hoi,

Hier hebben ze het erover dat de Z2300 op 14-10-2011 weer te leveren is wie weet.
 
bedankt voor je reactie! maar de prijs die nu op de site staat(195) is toch buiten mijn budget.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi,

Dacht dat dit wel bekend was bij je;) dan wordt het hem niet:(:(

Geen mediamarkt in de buurt die hebben er een vracht tentoongesteld die je kan beluisteren.
 
Laatst bewerkt:
bij mediamarkt hebben ze op et moment een erg goede logitech set staan met sub 5 boxen en aparte control panel ik weet niet wat de exacte naam is maar ik weet ceker dt die goed is ik wou em zelf ook halen
iniedergeval bij mediamarkt kijken is een goed idee want daar kan je ze uitproberen
 
afgelopen vakantie hebben we dat setje(z2300) ook gebruikt alleen is die toen geblazen omdat we dr te lomp mee hadden gedaan, maar toen hadden we 'm voor 100 kunnen kopen! daarom vind ik de prijs van 195 erg hoog
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi,

Tweedehands of nieuw?
Ps. Misschien is deze dan wat voor je mist de remote maar die heb je misschien nog wel.
 
Laatst bewerkt:
Hoi,

Tweedehands of nieuw?

nieuw, was een etalage model, maar kan me niet voorstellen omdat hij ergens in de winkel heeft gestaan er zomaar 95 euro afgaat! maar even back to the point, enig idee welke nu beter is?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan