logitech

Status
Niet open voor verdere reacties.

Crazygurl

Gebruiker
Lid geworden
6 aug 2005
Ik heb deze probleem al eens eerder op deze forum gezet, maar nu is er nog iets bijgekome..

Ik heb dus een logitech webcam en die werkt alleen maar als ik de internet niet aan heb staan, hoe ik verbinding maak met het internet, komt er een zwart beeld te staan!!

ik heb vanalles geprobeerd, maar het lukt mij gewoonweg niet!!

nu heb ik gisteren een USB HUB aangeschaft, maar het werkt nog STEEDS niet.. ik word gek :confused:

kan iemand mij asjeblieft helpen???

btw kheb windows xp.. kheb ook geprobeerd om de cam plus de modem aan die usb hub in te steken en dan werkt het nog steeds niet!!!

ksnap het echt niet!!! hopelijk kan iemand me helpe!!!

Je hebt wel de drivers goed geinstalleerd neem ik aan.
Kun je zeggen over welke webcam het gaat

tis een LOGITECH QUICKCAM EXPRESS

helpt dat mss iets er staat bij van
' USB compatible 2.0'

Is het toevallig een webcam van voor XP? Ik bedoel hiermee dat de software verouderd kan zijn.

Is dat zo kun je gratis nieuwe ophalen op de site van Logitech. Ik had nl hetzelfde probleem en hier werkt alles weer.

ja dat is een webcam voor xp...

hoe doe ik dat?? gewoon op de site van logitech gaan ofwa??

kheb dat gedaan geinstalleerd

maar toen heb ik pc opnieuw gestart en tijdens de wizard om die aan te sluite mijn cam.. liep het vast ma iniedergeval mijn cam werkt nog steeds niet :confused: er kome zo kleure te staan ma geen beeld!!!

die andre oudere versie van quickcam is nog op mijn pc.. moet ik die mss desinstallere???

is niet onverstandig. je kunt proberen om alles wat met je cam te maken heeft eraf wippen. Dan stekker van cam in pc en pc opnieuw opstarten. Hoogstwaarschijnlijk herkent ie m dan. Zo niet heb je in ieder geval niks OUD meer van logitech en installeer je hem nogmals vanaf de site

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan