Logitechmuis wijst niet de juiste positie aan

Status
Niet open voor verdere reacties.

WimenBeer

Verenigingslid
Lid geworden
12 sep 2008
Ik heb een Logitech Cordless Optical muis, maar in sommige applicaties (VBA of Excel) wijst hij niet de juiste positie aan.
Als ik de muisindicatie op een plaats in bv Visual Basic sta en klik links dan wordt een positie recht boven en twee posities naar recht aangemerkt als zijnde de plaats waar ik op de muis heb gedrukt.
Dan is erg lastig.
Het is ook niet in alle toepassingen dat het niet goed werkt.

Ik heb de muis ook op mijn Lattop gebrobeert maar daar had ik neit het probleem.

Systeem WIndows Vista Bussines
Op een Dell Vostro 400

Heeft iemand hier ervaring mee?
Laat me dat gaag even weten.

Wim

Re:

Hej.

Heb problemen met mijn muis in vista. Eerst met dell standaard muis. Puntje van de muis geeft niet het klikgedeelte aan. Muis springt ook alle kanten op bij het veranderen van vensterformaten.

Muispositie is erg irritant als het niet klikbaar is op het puntje van de muis. Waar heb je anders een muis voor.

Vandaag een draadloze logitech muis gekocht, maar met zelfde probleem. Lijkt erop dat dit een Vista probleem is.

Iemand oplossingen?

Bij mij zal dat niet helpen. Ik heb Vista en geen XP meer.
Het probleem doet zich ook niet overal voor. Ik kan nu gewoon de muis gebruiken en hij reageerd goed, maar in ander pakketten klopt er niets van.
VOlgens mij ligt het ook aan Vista (of WIndows) maar dat is dan wel lastig.

Hoi,

Er zitten toch ook tips bij die niet besturingssysteemafhankelijk zijn.
En ALLEEN een Vistaprobleem lijkt mij niet omdat je het probleem niet altijd hebt.
Dan is het meer een onderling probleem tussen Vista en sommige applicaties.
Ik zou toch nog eens goed de muisinstellingen binnen Vista nakijken en wat uitproberen.
Tis maar een suggestie..:)

Ed

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan