Logitecht 2.1

Status
Niet open voor verdere reacties.

xbox1

Gebruiker
Lid geworden
2 okt 2011
Goed ik heb logitech gekocht 2.1 ik sluit de kabel aan niet zo als het moest kwam ik later achter. Ik liet mijn pc aan toen ik ze aan sloot? reden?

Ik heb een oud nieuwe pc en deze heb twee groene aansluiting. Maar er is nu iets anders de oude speaker werken maar:

Logitecht 2.1 als de twee speaker recht streeks aansluit op de pc werken ze(ze klinke licht vanwege de volum is op de subwoof).

de subwoof heb twee kabels daar tussen zit een rond ding voor microfoon en headfoon. Als die twee kabels aansluit op de pc
en de speaker inplaats op de subwoof aansluit op de mircofoon dan doe die het ook.

Maar hier komt het dan als ik de speaker aansluit op de subwoof dan doe die het niet.

Laatst bewerkt:
staat het geluid wel aan en had je de stekker wel in het stopcontacht gedaan? (de meest gemaakte fout, heb ik al meerdere mensen mee geholpen)

Ik heb een oud nieuwe pc en deze heb twee groene aansluiting. Maar er is nu iets anders de oude speaker werken maar:

Logitecht 2.1 als de twee speaker recht streeks aansluit op de pc werken ze(ze klinke licht vanwege de volum is op de subwoof).

de subwoof heb twee kabels daar tussen zit een rond ding voor microfoon en headfoon. Als die twee kabels aansluit op de pc
en de speaker inplaats op de subwoof aansluit op de mircofoon dan doe die het ook.

Maar hier komt het dan als ik de speaker aansluit op de subwoof dan doe die het niet.

hoeveel stekkers moet je in je pc aansluiten? 1 of 2
want het kan zijn dat je geluidskaart van je pc maar 1 stekker kan
en heb je de pc ook ingesteld op 2,1 geluid

Ik moet twee: een roze en een groene. En nee betref heb je ook ingestel op 2.1?

Laatst bewerkt door een moderator:
Bij mijn oude box maar 1 kabel en deze twee. En verder ik denk dat ik heb gevonden instellen maar ik speakers en 7.1 home .... , 5.1 , en nog een paar maar geen 2.1 dus? pech?

de roze is volgens mij voor de microfoon

zit er aan de voorkant van de pc soms ook nog aansluitingen

Laatst bewerkt door een moderator:
Dus die roze hoeft er niet in? Volgende vraag hoe zie ik wat voor geluidskaart ik heb want ik heb gegoogle en ik heb volgens een site een zogenaamte "driver" nodig?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan