Logitecht mx3200 zo goedkoop? Is dat wel vertrouwt?

Status
Niet open voor verdere reacties.

emielzij

Gebruiker
Lid geworden
12 apr 2009
Berichten
207
Hallo,

Ik zat even te googlen naar de toetsenbord en muis set van logitech de mx3200 bij de gemiddelde site zit hij rond de 100 euro. Maar toen vond ik deze site daar kan ik hem krijgen inc btw en verzendkosten voor 50 euro http://www.misco.nl/productinformation/~793038~/product.htm?affiliate=117 dat is wel heel goedkoop!!! Is het wel vertrouwbaar als het zo goedkoop is? en is het straks niet zo dat ik alleen een muis heb of alleen een toetsenbord heb? graag jullie advies.

gr Emiel
 
Hoi,

Dikke kans dat het om de UK versie gaat (andere toetsenbordindeling) en niet VS

Overigens zijn er ook andere aanbieders die rond diezelfde prijs zitten, dus het zou best kunnen. Mogelijk komt Logitech met een 'opvolger', of die er al.
 
Laatst bewerkt:
En hoe ziet dat eruit?
Heb hem net besteld kan hem nog anuleren hoop ik.
 
Is dat heel anders? op google en dan us toetsenbord bij afbeeldingen zie ik niks anders
 
Hoi,

Hij heeft wat de typemachineletters betreft dezelfde indeling - QWERTY - maar de overige verschillen zo hier en daar: @ en : of ? etc.
Als je dat geen bezwaar vindt, geen probleem. Alleen moet je er wel op letten dat je bij de toetsenbord-indeling kiest voor Verenigd Koninkrijk (UK) in plaats van Verenigde Staten (Internationaal). Anders komt er iets anders op je scherm te staan dan het symbool op de toets die je intikt.
 
Hoe kom ik erachter dat dit toetsenbord een adere indeling heeft?
Staat voor de rest niks bij?
 
Hoe kom ik erachter dat dit toetsenbord een adere indeling heeft?
Staat voor de rest niks bij?

Tja .. .kan het ook niet zo gauw vinden, behalve een wat vreemde aanduiding bij de uitgebreide specs op de site van Misco: Lokalisatie Engels - Noordzee
En dat lijkt verdacht veel op de vage aanduiding dat het een UK-toetsenbord is.
 
Ik typ blind als ik hem dan wel gewoon op vs indeling laat staan en ik typ gewoon shift 2 komt er dan wel gewoon een apenstaartje okal staat er dan wat anders op het toetsenbord?
 
Ik heb net even gemailt.
En heb gevraagd of het een vs indeling of een uk ideling heeft.
En is er een andere site die hem ook verkoopt rond die prijs waarvan je wel zeker weet dat het een vs bordje is?
 
Ik typ blind als ik hem dan wel gewoon op vs indeling laat staan en ik typ gewoon shift 2 komt er dan wel gewoon een apenstaartje okal staat er dan wat anders op het toetsenbord?

Onzin!
Gewoon annuleren en morgen naar Misco (en andere die je in het lijstje zag, voordeliger dan die plm. 100 Euri) bellen of het inderdaad een VS-toetsenbord betreft. Je hebt het recht om een bestelling af te zeggen en bovendien is de informatie misleidend bij Misco: je moet maar begrijpen dat het om een UK indeling gaat als ze er 'Noordzee' bij zetten .... belachelijk. Bij nader inzien: 99% kans dat het inderdaad de 'verkeerde' indeling is.

Overigens, bij Paradigit en Computerland hebben ze hem ook voor 55 Euri dus ...... maar ook daar even nagaan welke toetsenbordindeling die hebben
 
Laatst bewerkt:
Oke,
Bel morgen neem aan dat ze op zondag dicht zijn.
Maar welke in die lijst is wel zeker van dat het een vs bordje is?
 
Is dat wel vertrouwt .... ???

Dus om terug te komen op je oorspronkelijke vraag .... in dit geval is het bij Misco dus niet vertrouwd achteraf.
Niet fraai van ze.
Waarschijnlijk zitten ze met een grote partij 'verkeerd bestelde' MX3200's. :thumb:
 
Oke,
Bedankt voor je hulp!
Ik ga morgen bellen en vragen of het een vs of een uk indeling heeft, heeft het een uk indeling dan anuleer ik hem! heeft het een vs indeling dat laat ik hem maar komen. Maar als ik hem anuleer bij welke site kan ik hem dan het beste kopen waarvan wel zeker is dat het een vs bordje is?

ps: als het een vs bordje is zijn het dan wel gewoon een toetsenbord en een muis. Niet dat ik straks alleen met een muis zit of zo? of anders om.
 
Hallo,

Ik heb gebeld ze wisten niet of het een uk of een vs indeling had ze zeiden jah het is een gewoon toetsenbord. Een qwerty toetsenbord. Toen zei ik dat het ging om de plaatsen vd tekens. Maar daar kon ze niks over vinden. Ik zei dat ik hem dan graag wou anuleren, toen zeiden ze maar....ik heb u vraag nog niet beantwoord. Toen zei ik weer, dat snap ik maar ik wil er zeker van zijn dat het een vs indeling heeft. En nu is hij dus geanuleerd. Heeft iemand een ander idee waar ik hem kan kopen waarvan zeker is dat het een vs indeling heeft?

gr Emiel
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan