Logivert webwinkel 5.5 PRO een goed programma?

Status
Niet open voor verdere reacties.

richardmeijer

Gebruiker
Lid geworden
21 sep 2012
Ik wil misschien het programma Logivert webwinkel 5.5 PRO aanschaffen voor het maken van een website, waarin klanten een account kunnen aanmaken, waarin ik eenvoudige aanpassingen kan doen en de klant ook in hun account.
Weet iemand of dit programma Logivert webwinkel 5.5 PRO geschikt is qua mogelijkheden met het aanmaken van accounts? en het beheren van mij door aanpassingen te kunnen doen in die accounts van klanten? Of gaat dit allemaal automatisch?

PS: er is ook een plus versie van dit programma; iemand ervaringen hiermee?

Laatst bewerkt:
Ik zou gewoon een open-source pakket gebruiken zoals OpenCart of Magento.
Logivert is lastig te modificeren met eigen opties, en haast alleen te stylen en in te stellen. Met open-source kan dat wel.

Laatst bewerkt:
@RichardMeijer
Wat bedoelt u precies met "de mogelijkheden met het aanmaken van accounts"? U kunt namelijk het bestellen via accounts verplicht stellen of optioneel. U kunt handmatig accounts aanmaken en de klant zelf zijn account aan laten maken. U kunt aangemaakte accounts wijzigen (bijvoorbeeld wijzigingen in adres of wachtwoord).
Versie 5.5 is overigens verouderd. Wij zitten al een tijdje op versie 6.

@PHP4U
De code van de webwinkel is binnen LogiVert volledig open. U kunt dus zowel het uiterlijk als de functionaliteit volledig naar eigen hand zetten. Enkele voorbeelden:
Albert Heijn Nuland
Unit 13
Eyelens

Voor meer informatie kunt u natuurlijk altijd onze website bezoeken of contact met ons opnemen,

@Logivert:

Ik mag hopen dat deze styling niet zelf van Logivert komt, maar van een template die de AH gebruikt:
Code:
<td style="border-right:1px solid #F0EFEA; padding-left: 10px; border-left-width:1px; border-top-width:1px; border-bottom-width:1px; padding-right:10px">
Want inline-styling is iets wat je zeker moet vermijden als designer.

@PHP4U

De template en site van Albert Heijn Nuland is volledig gestyled door hun eigen designer.

Ik heb jaren een webwinkeltje gehad met een oudere versie van logivert.
Dit was versie 4.5 pro. Nooit problemen mee gehad.
En als ik wat had, snel gevonden op hun forum of snel antwoord gehad via mail.
Meestal was het iets wat ik over het hoofd zag:o

Ik neem aan dat de huidige versie alleen maar beter is geworden.
Succes ermee!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan