Logo in koptekst rafelig

Status
Niet open voor verdere reacties.

dreefr

Gebruiker
Lid geworden
1 apr 2008
Ik ben een sjabloon aan het maken met een logo in de koptekst.
Waar ik tegenaan loop is dat als het logo is geplaatst en je de koptekst afsluit, bij de weergave van het logo de resolutie teruggaat en er een rafelig plaatje op het scherm staat. Met afdrukken komt dat wel weer goed, maar omdat veel documenten digitaal worden verstuurd, is dat geen fraai gezicht.

Bijgaand document (Word 2007) met voorbeeld. Twee keer hetzelfde plaatje.

Wie weet hoe dit te verhelpen is?

Bijlagen

Wat is het verschil in de twee plaatjes?
Kies eens voor de Web weergave.

Laatst bewerkt:
Op mijn scherm is het logo in de tekst scherp en die in de koptekst 'rafelig'. (Ook lichter, maar dat is niet het probleem). Als je dan naar de koptekst bewerken gaat, wordt het plaatje in de tekst juist rafelig en die in de koptekst scherp.

Als jij dat niet hebt, ligt het blijkbaar aan instellingen in Word.

Groet, Ron

Nee, dat klopt als een zwerende vinger, ik was alleen nieuwsgierig. Heb je de web weergave bekeken?

Laatst bewerkt:
afdrukken

Je moet eens kijken wat het logo doet met afdrukken. Volgens mij komt dat gewoon op je weergave rafelig over omdat hij in de koptekst staat.

Als het met afdrukken er goed uitkomt dan zou ik me er niet druk om maken.

Je moet eens kijken wat het logo doet met afdrukken. Volgens mij komt dat gewoon op je weergave rafelig over omdat hij in de koptekst staat.

Als het met afdrukken er goed uitkomt dan zou ik me er niet druk om maken.
Ik ben bang dat je de vraag van TS niet goed hebt gelezen...............

Hij schrijft namelijk o.a.:

Met afdrukken komt dat wel weer goed, maar omdat veel documenten digitaal worden verstuurd, is dat geen fraai gezicht

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan