logo invoegen in de pdf

Status
Niet open voor verdere reacties.

Andre1234

Gebruiker
Lid geworden
14 jan 2009
Hallo,

ik heb diverse "word" bestanden die ik op voorgedrukt papier print. Nu wil ik deze word bestanden ook als pdf via de mail versturen en moet altijd handmatig de logo's in het "word'bestand plakken en daarna pdf'en. nu kan dit volgens mij ook automatisch met de pdf writer via een een soort sjabloon. Maar het is mij helaas nog niet gelukt.

Kan iemand mij een tip geven?

Alvast bedankt

Andre

digitale papierlade

Interessante vraag. Ik heb mij speciaal aangemeld bij helpmij.nl omdat ik het zelfde probleem heb. Ik heb een aantal verschillende briefhoofden (meerder activiteiten). Hiervan heb ik uiteraard een aantal PDF-bestanden. Nu wil ik de mogelijkheid hebben om documenten te printen op deze PDF bestanden. Eigenlijk kun je het ook samenvoegen noemen. Mijn administratieprogramma biedt (uiteraard) de mogelijkheid om te printen. Doe je dit op de printer, dan selecteer je de juiste papierlade. Kies je echter de mogelijkheid om een PDF te printen, dan zou je eigenlijk de mogelijkheid moeten hebben om ook "digitaal briefpapier" te kiezen. Kies je niets, dan drukt de PDF writer hem op wit "papier" af, maar kies je een bepaald (PDF) document, dan moet deze eigenlijk als achtergrond gebruikt worden.

Hoop dat jullie een beetje idee hebben wat ik bedoel. Wellicht is dat al lang mogelijk in bepaalde PDF-programma's, maar ik weet niet welke.

Hopelijk kan iemand mij helpen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan