Logo maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0446

Gebruiker
Lid geworden
29 dec 2009
Hallo iedereen:D,

Wie weet een programmatje waarmee een logo mee kunt ontwerpen.
Het moet gratis en vooral legaal zijn. En als heteven kan ook Nederlands.
Mijn besturings systeem in Windows XP

Alsvast bedankt!

:thumb:Niels

Heel duidelijk, maar dit kan je doen met de meeste paintprogramma's (Bijv. paint.net). MSPaint is hier niet zo heel geschikt voor. Maar hier zijn voorzover ik weet niet zo heel veel programma's voor, omdat de meeste logo's anders zijn van elkaar, kijk maar naar ah en google enzo...

Nee hé, met Game maker kán je gewoon geen goede tekenprogramma's maken, Compor. Meestal dan.
Heb je op de link geklikt en gekeken? Die programma's zijn niet met Game Maker gemaakt, het zijn gewoon programma's over het web die bedoelt zijn om sprites of achtergronden te maken voor Game Maker, maar je kan ze voor alles gebruiken op dat gebied. Paint.NET staat er trouwens ook tussen :D
En, met Game Maker kan je echt wel goede teken programma's maken hoor.

@Compor:

Ja ik heb gekeken en er staan simpele tussen die €249 kosten, maar er staat ook freeware tussen. En wat bedoel je met "Paint.NET staat er ook tussen"?

:/

Bedankt voor de tip van Piant. Piant.net vind ik niet zo handig, maar ik ga het met normaal piant proberen. Het is niet helemaal opgelost, maar ik kan er mee verder:D

bedankt:D

gast0446

Laatst bewerkt:
Logo

Ja paint is een verstandige keuze
ikzelf gebruik adobe cs4 , maar coreldraw lijkt ook goed te zijn (ik weet niet of het gratis is versie 9 fzo )

Er was er ook een waarmee je filmpjes kan tekenen, zoals in Flipnote Studio (DSi, DSi XL).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan