• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Logo veranderen in meerdere gekoppelde documenten

Status
Niet open voor verdere reacties.

malibuman

Gebruiker
Lid geworden
19 dec 2011
Ik ben op zoek naar een mogelijkheid om in 1 keer een bedrijflogo te veranderen in meerdere gekoppelde bestanden. Iemand een idee hoe dit te realiseren?

Doel is als we ergens 1 logo plaatsen deze op meerdere documenten ( excel,word,visio) veranderd wordt.

Wanneer je een afbeelding (logo) invoegd in Word staan er nog 3 andere opties onder de Invoegen knop.
Waneer je de 3e kiest (Invoegen en koppelen) wordt je afbeelding aangepast wanneer je deze achteraf wijzigd en wanneer je achteraf je logo-bestand verwijderd dan laat hij het laatst bekende logo zien.
Waneer je de 2e kiest (Koppelen aan bestand) en achteraf verwijder je het logo-bestand dan komt er een rood kruis in je document te staan.

Groeten Marcel

Bedankt ga ermee aan de slag. Ben alleen bang dat als ik de complete documenten verplaats ik alle koppelingen aan moet gaan passen. Ga wel even puzzelen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan