Logo's op bureablad komen niet meer terug

Status
Niet open voor verdere reacties.

czorn

Gebruiker
Lid geworden
10 mrt 2001
Wanneer ik mijn computer opstart komt alleen het bureaublad te voorschijn. Niet de startknop niet de snelkoppelingen, alleen het plaatje van het bureaublad.
Bij het opstarten in de veilige modus krijg ik een zwart scherm met in alle hoeken het woord veilige modus maar verder gebeurt er niets. Hoe krijg ik hem weer aan de praat?

tijdens het opstarten van de computer druk je op F8 je komt dan ook inde veilige modus maar hier kun je kiezen.
kies voor laatsts bekende werkende configuratie.
Kijk dan weer eens.

Ik heb dit geprobeerd, maar met het zelfde resultaat als voorheen: Wel een bureaublad maar niets er op.
Alleen Direct promt geeft via F8 een scherm met DOS informatie waar ik niet mee om kan gaan.
Is er een commando aar ik de computer op die manier mee kan opstarten?

niet opgelost

Ik heb de spons er maar over gehaald.
Een nieuwe intallatie is nooit weg.
Wel heb ik met het programma: Aida 32 mijn bestanden kunnen terug halen. Dit stond er al op.
Via dit progje dat vroeger gratis was kon ik websites bereiken, via de websites mijn emal-adressen .
Ook kon ik bij mijn foto's en bestanden die ik met een externe harde schijf, in mijn geval gewoon een 528 kaart van mijn camera heb kunnen savenDe oorzaak van mijn crash weet ik nog steeds niet. Het zal wel "gewoon" zjn bij Windows XP.......:o

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan