lokaal profiel probleem bij opstart WinXP

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dirkio

Gebruiker
Lid geworden
17 feb 2003
Berichten
17
Hi,
bij opstart van mijn PC (die onder WindowsXP draait) krijg ik nu al meer dan een week telkens de foutboodschap "Kan uw lokaal profiel niet vinden, u wordt aangemeld met een voorlopig profiel".
Ik kan waarschijnlijk een nieuwe user aanmaken en full control geven en zo de zaak oplossen, maar mijn probleem is dat ik in Outlook ook al mijn mails, folders, e-mail adressen enzo kwijt ben, en ik die toch graag zou terugvinden (er zat nogal wat belangrijk materiaal tussen..).
Als ik zoek op ".pst" wordt er niets teruggevonden..
Kan iemand mij hiermee helpen vooraleer ik iets drastisch doe aan mijn PC, aub?
 
Zoek je ook in verborgen mappen? De locatie is standaard C:\Documents and Settings\%profielnaam%\Local Settings\Application Data\Microsoft\Outlook
 
THX, kzal dat vanavond es proberen en hou u op de hoogte.
Kan je dan naar die verborgen mappen zoeken via Start/zoeken en ergens "verborgen mappen" aanvinken?
 
Daar zal ik eens vanavond over nadenken....[tuurlijk]
 
Ik heb es gekijken in het path dat je opgaf en vond een "Office Data File". Ik denk dat dat mijn .pst is? Maar als ik die file via Outlook importeer, zie ik mijn (zoekgeraakte) mails en e-mailadressen nog steeds niet terug.. spijtig.
Doe ik iets verkeerd? Hebt ge nog een tip? Ik zal ook es zoeken hoe ik kan inloggen als Admin via TweakXP. De mogelijkheid/keuze om als Admin op te starten wordt mij bij opstart echter niet gegeven..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan