Ik heb een combi-setje Tiptel dualphone 3088 gekocht. Daarmee kun je Skype en gewoon bellen. Bij het invoeren van landlijn-contacten (gewone telefoonnummers) in het contactenveld moet je +landnummer, netnummer en abonneenummer invoeren. Dus: plusteken (dat er al staat) dan het netnummer zonder de nul en dan het abonneenummer. Het werkt inderdaad prima, alleen niet bij lokale contacten (in mijn geval 035). Dan krijg ik de melding 'nummer niet in gebruik'. Bel ik niet vanuit 'contacten' maar toets ik gewoon het lokale nummer in, dan werkt het wel. Heb al geprobeerd het nummer in te voeren zonder landnummer en/of zonder netnummer, maar ook dan werkt het niet. Weet iemand een oplossing. Leverancier weet helemaal niets.
LAATSTE NIEUWS
Bij gebrek aan reacties heb ik de importeur gemaild en keurig snel bericht gekregen. Dit probleem bij de 3088 is bekend en aan de fabrikant doorgegeven. Die werkt aan een update. Wanneer die er is, is niet bekend. Overigens blijkt het ook onmogelijk om een nummer in de VS op te slaan in 'contacten'. Blijkbaar hetzelfde probleem. Afwachten dus! Jammer dat ze dan niet even een briefje bij de handleiding doen als het een bekend probleem is.
LAATSTE NIEUWS
Bij gebrek aan reacties heb ik de importeur gemaild en keurig snel bericht gekregen. Dit probleem bij de 3088 is bekend en aan de fabrikant doorgegeven. Die werkt aan een update. Wanneer die er is, is niet bekend. Overigens blijkt het ook onmogelijk om een nummer in de VS op te slaan in 'contacten'. Blijkbaar hetzelfde probleem. Afwachten dus! Jammer dat ze dan niet even een briefje bij de handleiding doen als het een bekend probleem is.
Laatst bewerkt: