Lokatie van Taakbeheer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Silas

Gebruiker
Lid geworden
6 jan 2008
Hallo,
Ik heb ten onrechte last van WGA. Microsoft gaat ervanuit dat mijn Vista ongeldig is, nu kan wel in mijn verkenner komen maar ik moet taakbeheer hebben, weet iemand de directory van taakbeheer? of een andere manier om er in te kunnen komen?

Alvast bedankt

Toetsencombinatie: Shift+Ctrl+Escape volgens mij...

Bedoel je: alt+ctrl+delete en dan taakbeheer starten?
Als je versie echt illegaal is zou ik een geldige versie kopen.
Lijkt me logisch dat er op dit forum niet over warez gesproken wordt;).
Ik heb ook windows vista en kreeg hem er gelukkig bij m'n laptop bij!

Lijkt me logisch dat er op dit forum niet over warez gesproken wordt;).
Als je dat denkt, dan had je beter even de misbruikmeldings knop kunnen gebruiken.;)
Uit de huisregels:
Je mag over warez converseren (als iets je niet lukt met het programma), zolang de bron van de software maar niet gepubliceerd wordt.
http://www.helpmij.nl/forum/register.php?hr=ja

De TS geeft aan, dat er "ten onrechte" door Microsoft beweerd wordt, dat er een illegale versie geinstalleerd is. Ik kan hier totaal geen "warez" uit opmaken. Uiteraard mogen er geen aanwijzingen gegeven worden, hoe je de WGA kunt omzeilen. Ik denk dat de TS beter even contact op kan nemen met Microsoft.

Laatst bewerkt:
Als je dat denkt, dan had je beter even de misbruikmeldings knop kunnen gebruiken.;)
Uit de huisregels:

http://www.helpmij.nl/forum/register.php?hr=ja

De TS geeft aan, dat er "ten onrechte" door Microsoft beweerd wordt, dat er een illegale versie geinstalleerd is. Ik kan hier totaal geen "warez" uit opmaken. Uiteraard mogen er geen aanwijzingen gegeven worden, hoe je de WGA kunt omzeilen. Ik denk dat de TS beter even contact op kan nemen met Microsoft.

Oké. Was niet rot bedoeld oid hoor.

Laatst bewerkt:
bedank voor de snelle reacties, helaas ben ik nog niet verholpen aan mijn probleem

Eerder gepost :Toetsencombinatie: Shift+Ctrl+Escape
Kan ook zo:Taakbeheer= rechtermuis taakbalk>taakbeheer.

Of zo:
stationsletter/Windows/system32/ taskmgr.exe
Ik weet eigenlijk niet wat je wilt?

Laatst bewerkt:
Als jij zeker weet dat je Vista legaal is kun je het beste contact opnemen met Microsoft.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan