lollipop samsung s5

Status
Niet open voor verdere reacties.

g.vanherk1

Gebruiker
Lid geworden
10 jul 2001
hoi helpmijers.

ik zit sinds gisteren met een probleem met het prograama kies van samsung.
na gisteren mijn telefoon geüpdatet te hebben, naar lolipop, kan ik het programma kies niet meer gebruiken,
na de update , heb ik een backup van mijn telefoon willen maken, dat ging goed tot hij bij het laatste deel ineens stopte .
en uitschakelde , daarbij kreeg ik een fout melding, die ik door gestuurd heb naar apple (ik heb een mac).
ik heb dat 2 keer geprobeerd met het zelfde resultaat. ik heb kies verwijderd , en het opnieuw er weer opgezet, echter met het zelfde resultaat.
weet iemand hier een oplossing voor ???. of is het een fout in lolipop, verder heb ik nergens moeite mee.

bedankt alvast voor jullie tijd en moeite.

samsung s5

hoi palomino.
bedankt voor de snelle reactie!!

ik heb op de door jou aangewezen site gekeken, ik heb mijn toestel via samsung kies geüpdate
ik heb nu versie 5.0.2 erop zitten , ik heb ook via mijn toestel nog laten kijken naar updates , en kreeg de melding , dat de laatste
versie is geinstalleerd .
maar nog steeds werkt mijn kies niet meer, ik kan dus geen backup meer maken van mijn toestel.
heeft nog iemand meer dit probleem?

Als ik me niet vergis heb je 2 versies van kies. Heb je toevallig de versie van kies geinstalleerd die lollipop niet ondersteund?

samsung s5

hoi palomino.

wat je nou zegt wist ik niet 2 versies

ik heb nu (kies 3.1.0.15042_6) er op zitten
is deze goed of niet goed voor de s5.

ik hoor het wel bedankt al vast

Zo te zien is dat kies 3, dat is ook degene die je moet hebben zoals ik hier gelezen heb.
http://www.galaxys5update.com/download-kies-3-for-samsung-galaxy-s5/

Je zou eens kunnen proberen kies te verwijderen van je computer en opnieuw te installeren of eventueel op een andere computer. Zo heb ik in het verleden op mijn vorige pc kies in zijn geheel niet kunnen gebruiken, heb destijds de computer van mijn vrouw moeten gebruiken om daar mee te kunnen werken.

samsung s5

hoi palomiro.

ik heb alles gedaan wat jij voorstelde, maar het lukt niet kies blijft crashsen .
hij pakt alles, maar als hij het besturingssysteem van mijn s5 wil doen , dan klapt hij in elkaar dan crasht hij.

ik zal wel op een nieuwe updte moeten wachten, zit niks anders op, (en ik heb maar een computer)

palomino bedankt voor je tijd en tips,

tenks meet

Toen ik de Samsung S5 (van mijn vrouw) en mijn S6 beide met lollipop met Kies verbond kreeg ik de melding dat ik met Smart Switch sneller de gegevens kon uitwisselen. Onderstaand een link met info over Smart Switch.

http://www.samsung.com/nl/support/smartswitch/

Ik heb Kies nu ingeruild voor Smart Switch voor mijn back ups.

Laatst bewerkt:
samsung s5

dit ga ik eens op mijn gemak proberen

palomino nogmaals bedankt

als ik je een keer tegen kom dan pakken we een pilske

Ja, doen we.
Ik hou van witbier.
Ik woon vlakbij de kloosterdreef.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan