lolsoft.com

Status
Niet open voor verdere reacties.

lollige

Gebruiker
Lid geworden
13 nov 2005
Eindelijk is mijn site online, een beetje leeg nog, maar hij is iniedergeval online.... ;)

lolsoft.com

Ikzelf vind 'm erg mooi, alleen door een raar systeem waarin hij nu is opgebouwd, moet ik alle links per taal 4 keer over plaatsen, aangezien ik verschillende mappen heb gebruikt, en mijn menu is nu geen frame meer zoals bij mijn lang geleden www.lolsoft.tk

Spelletjes komen nog wel, dus ga niet zeggen dat de spelletjes missen etc, de tutorials worden ook nog afgemaakt, maar zeg even wat je van de layout vind en de site in het algemeen, wat er nog mist, etc. etc. etc.
Forum komt ook nog, daar werken we aan, link geef ik even niet.

Doaghe
Lollige

er zitten fouten in zo staat er windows98fe en dat moet SE zijn en meer fouten zoals in en dat moet ik zijn dus kijk zelf nog maar eens

Bertus zei:
er zitten fouten in zo staat er windows98fe en dat moet SE zijn en meer fouten zoals in en dat moet ik zijn dus kijk zelf nog maar eens

windows98fe= First Edtion
windows98se= Second Edtion

Ik neem aan dat Lollige bedoelt dat hij op de oude versie van Windows 98 werkte...

en er zitten inderdaad fouten in... bij het spel Plane Power staat er boven dat hij vanaf 2 aprilk te downloaden is... het is nu ondertussen een dikke maand later en ik kan hem nog steeds niet downloaden....

Laatst bewerkt:
Bertus zei:
fe klopt wel, zoals woutertje al zei!!!
dat 2 april klopt, helemaal gelijk, ik haal 't weg!

Persoonlijk stoor ik mij aan je verhaal hoe je begonnen bent. Het is bijna niks anders dan ik, ik, toen, toen, ik etc. Vooral doordat je heel veel zinnen met die woorden begint ben ik maar afgehaakt om verder te lezen. Lange tijd geleden op de lagere school heb ik geleerd zoveel mogelijk die woorden te vermijden als je een zin begint.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan