• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Lookup functie in excel

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kouschiet

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
5 jun 2007
Ik wil graag een term die in een kolom(u:undefined) voorkomt range (X1:X10000) laten weergeven op het werkblad waarbij ik de hele rij weergegeven krijg. Weet iemand welke formule ik hiervoor kan gebruiken en wat het beste werkt. Dus de cel waarin undefined wordt gevonden, deze hele rij in een nieuwe tabblad weergeven.

Alvast bedankt

Een VERT.ZOEKEN functie gaat het gemakkelijkste zijn in de praktijk. Probeer dat eens eerst. Voorbeeldjes genoeg hier op het forum.

Een VERT.ZOEKEN functie gaat het gemakkelijkste zijn in de praktijk. Probeer dat eens eerst. Voorbeeldjes genoeg hier op het forum.

Wigi, bednakt voor je reactie. Ik ben inmiddels uit wat het verticaal zoeken betreft maar stuit op het volgende: Modat er in de Kolom Aentry aanwezig zijn van dezelfde nummers moet ik de rijen zien weer te geven van deze entries met erbij horende gegevens. Als ik dit met Vlookup doe krijg ik alleen de eerste entry te zien. Hoe pas ik dit aan??? Hier is een voorbeeld van het bestand wat ik aan het bewerken ben...

Bijlagen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan