• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

lookup probleempje

Status
Niet open voor verdere reacties.

vovo

Gebruiker
Lid geworden
2 dec 2009
Berichten
98
Hallo,

gelieve hierbij mijn eerste vraag te willen vinden.

Ik heb een excelbestandje met 4 kolommen en ettelijke lijntjes, per lijn laat ik via de functie SMALL het kleinste bedrag bepalen. Kan er nu obv dit resultaat in de 5 kolom de TITEL van de kolom waar het bedrag in staat automatisch tevoorschijn komen ?

Waarschijnlijk domme vraag, maar ben momenteel nog grote leek in de wereld van excel formules.

Alvast bedankt voor de hulp.

Groeten,
Vovo
 
Hoi,

Misschien is het handig dat je je .XLS bestand bij je vraag plaatst. Dan krijg je vaak sneller hulp.


Groeten,

grid

:)
 
Het is inderdaad altijd beter om een voorbeeldbestand bij te sluiten.
Desondanks heb ik een bestand bijgevoegd dat in een kolom de kleinste waarde van de rij toont en ernaast staat de titel van de desbetreffende kolom.

Met vriendelijke groet,


Roncancio
 

Bijlagen

  • Kleinste waarde.xls
    26 KB · Weergaven: 21
Hoi,

Misschien is het handig dat je je .XLS bestand bij je vraag plaatst. Dan krijg je vaak sneller hulp.


Groeten,

grid

:)

Hallo Grid,

alvast bedankt voor je snelle reactie maar heb ondertussen denk ik het antwoord van Roncancio al gekregen ! Super by the way.

Blij dat ik deze site heb leren kennen !

Tot binnenkort.... Vovo
 
Hallo Grid,

alvast bedankt voor je snelle reactie maar heb ondertussen denk ik het antwoord van Roncancio al gekregen ! Super by the way.

Blij dat ik deze site heb leren kennen !

Tot binnenkort.... Vovo

Graag gedaan.
Gaarne nog de vraag op opgelost zetten. (rechts onderaan op de pagina).
Bvd.

Met vriendelijke groet,


Roncancio
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan