dat heb ik nieter komt in dat geval 19 uur werken uit * het loon... dus bij mij klopt het...
Als jij 24 optelt en niet 1, lijkt het alsof er 23 dagen extra gewerkt is.
En dat aan 5 € geeft een groot bedrag.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Privacywetgeving
Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.
dat heb ik nieter komt in dat geval 19 uur werken uit * het loon... dus bij mij klopt het...
Als jij 24 optelt en niet 1, lijkt het alsof er 23 dagen extra gewerkt is.
En dat aan 5 € geeft een groot bedrag.
Die 24 staat niet voor dagen, er is vanaf 24 uur gewerkt tot 4:00 uur dus dat is 4:00 uur(die staat in de berekening achter aan)
En er is gewerkt vanaf 16uur tot 24 uur, dus vandaar die 24 - die cel waar 16 staat.
Begrijp je het nu?
Kan je dit eens in een bestandje zetten aub?
=ALS(ISFOUT(SOM(ALS(B3<A3;(B3+1)-A3;B3-A3);ALS(F3<E3;(F3+1)-E3;F3-E3)));"";SOM(ALS(B3<A3;(B3+1)-A3;B3-A3);ALS(F3<E3;(F3+1)-E3;F3-E3)))
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.