loopt steeds vast!

Status
Niet open voor verdere reacties.

partyanimal

Gebruiker
Lid geworden
12 dec 2006
Berichten
218
kheb hier ne computer van ne vriend dat ik wil herformateren en hernieuw xp eropzetten
maar wanneer me cdrom tijdtje bezig is loopt hij steeds vast kheb al ander ram gestoken ,andere koeler zow het kunnen dat het de procesor is??:confused:
 
Krijg je ook iets van een foutmelding?
Heb je al een andere speler geprobeerd?
Gebeurt het tijdens de installatie van Windows of daarvoor/na?
Deed hij het voorheen wel?
Heb je sinds dat hij werkte en sinds dat ie dat niet meer doet iets aan de hardware gedaan?
 
krijg geen foutmelding loopt compleet vast en moet hem daarna resetten,kheb ook al andere speler gebruikt
En het gebeurt tijdens dat hij de gegevens opslaat
Hij deed het vroeger goed
Ik heb dus andere koeling op de procesor gezet en een andere ramgeheugen gestoken .kheb ook al andere harddisk gestoken met ne windows erop maar dan ook voordat hij windows opstart loopt hij compleet vast
 
Het zit hem waarschijnlijk in de gebruikte RAM geheugen modulen. Heb ik hier een par weken terug ook last van gehad.
De instalatie loopt dan steeds vast, kortom ik zou het proberen met de oude geheugenmodulen die er eerst in zaten op het moederbord.

Groeten Benthouse
 
Kheb nu net eropgelet ,als ik ne harddisk met windows 98 erin steekt ,dat ie langer volhoudt tot hij vastloopt of dat ik windows xp erop steekt
 
Zitten er geen krassen op de installatie CD?
 
kheb het gevonden

kheb het gevonden:thumb: tis inderdaad me cdrom met xp die met ne kras zit waardoor hij altijd vastloopt kheb het ontdek doordat ik windows 98 er wel op krijg spijtig beetje oud kzal moeten kijken voor nen nieuwe xp:confused:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan