Loopt vast bij opstarten

Status
Niet open voor verdere reacties.

pyroforum

Gebruiker
Lid geworden
4 jul 2003
Hallo,

Ik heb vanochtend al 2x een frisse installatie van xp PROF gedaan.

Maar iedere keer als de installatie (zonder errrors) voltooit is start ie niet op en bijft ie hangen op het xp logo met dat blauwe balkje dat van links naar rechts beweegt en die staat dan ook stil.
Het gekke is, Ik kan wel in de veilige modus. en op veilige modus met netwerk ondersteuning doet ie het weer niet dan blijft ie hangen op mup.sys en bij veilige modus met commando en prompt doet ie het weer wel.

Wie kan mij helpen??

Kevin

Als je tijdens opstarten F8 indrukt, probeer dan eens "Windows normaal opstarten"

Pyroforum schreef : Ik heb vanochtend al 2x een frisse installatie van xp PROF gedaan

Dit heb je op een geformatteerde schijf gedaan ??

groet speedtouch

Ik haal een hele oude topic weer boven water door te zeggen dat ik hetzelfde probleem heb.. Na het installeren van SP1 op een schone Xp bleef ie eerst haken bij agp440.sys, waarna ik die uitschakelde.. Nu blijft ie haken bij mup.sys.... moet ik nou alsmaar doorgaan met uitschakelen? waar ligt dit aan? agp440.sys hoorde bij de videokaart, maar mup.sys? waar hoort die bij?
Ik installeer er weer een schone Xp op zonder SP1 zodat ik de videokaart eerst kan updaten voordat SP1 erop gaat... tis wel onveilig, majah .. :rolleyes:
Kan iemand me 'helpen'...? :)

CiCi,

Hier op dit forum hebben ze een oplossing voor jou probleem.

groetjes speedtouch

Hey Speedtouch!
Het spijt me voor mijn late reactie!! Ik had de call alweer doorverwezen naar een andere collega omdat ik met een project moest meedoen. Er zat nog een wireless card in van de gebruiker voor thuisgebruik. Na verwijderen hiervan was de probleem opgelost.. Kwam mijn collega trouwens ook pas enkele dagen geleden achter na heel lang puzzelen... :D Het blijkt één of ander conflict te geven met SP1, vraag me niet hoe en wat.. :confused:

Toch nog heel erg bedankt voor je reactie! Misschien is het handig voor iemand anders met dezelfde probleem.. :)
:thumb:

Beter een late reactie als geen reactie :)

Groetjes speedtouch

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan