loopt vast en start vanzelf opnieuw op

Status
Niet open voor verdere reacties.

kvessen

Gebruiker
Lid geworden
21 dec 2002
Berichten
95
ik heb nu al een tijdje dat mn pc vastloopt en zichzlef opnieuw opstart. het rare is dat het begon toen ik een nieuwe muis gekocht had, maar die heb ik omgewisselt voor een andere en het blijft aan de gang. ook met de muis die er eerst aanzat. als ik bijvoorbeeld de pc opstart zonder de muis te bewegen en uiteindelijk als die helemaal klaar is met opstarten de muis pak en probeer te bewegen is het raak. muis reageert niet meer en bij even schudden met de muis start die opnieuw op. ook als ik gewoon aan het surven ben dan is het af en toe gewoon einde. rara hoe kan dit???

alvast bedankt,

Greetz Kor

systeem gegevens:
pentium 1, 200mhz
compaq deskpro
32 mb ram
win 98 2e editie
 
Laatst bewerkt:
Wanneer je onder XP werkt kun je systeem herstel gebruiken naar een moment voor installatie van de nieuwe muis.

Mvg Sigma
 
Geplaatst door sigma
Wanneer je onder XP werkt kun je systeem herstel gebruiken naar een moment voor installatie van de nieuwe muis.

Mvg Sigma

Hier op xp draaien, zal niet echt lukken he.

pentium 1, 200mhz
compaq deskpro
32 mb ram
win 98 2e editie
 
Sorry Dennis,

Niet goed gekeken, mijn fout.
Wat je wel kunt doen is gewoon je win 98 Cd pakken en er gewoon over heen installeren.
alle fouten zullen dan gekorrigeerd worden en je gegevens zullen bewaard blijven.

Mvg Sigma
 
Geplaatst door sigma
Sorry Dennis,

Niet goed gekeken, mijn fout.
Wat je wel kunt doen is gewoon je win 98 Cd pakken en er gewoon over heen installeren.
alle fouten zullen dan gekorrigeerd worden en je gegevens zullen bewaard blijven.

Mvg Sigma

nou doet maar niet fout komt nml wel weer terug.
Muis deinstalleren en opmieuw opstarten kan je ook eff proberen
 
nou, ik had inderdaad wel de software voor de muis geinstalleerd, maar ook weer dr af gehaald en de nieuwste versie van internet gehaald, dus dat zal het niet zijn. ik heb een nieuwe andere muis en daar blijft het gewoon bij doorgaan. maar dat installeren van win 98 dr overheen, dan word er verder niks van de pc afgegooit en zo??? en hoe moet ik dat dan doen? gewoon het .exe bestandje aanklikken op de cd-rom?

Ik ben niet zo heel erg thuis in die pc wereld...

Greetz Kor
 
Wat jackass zegt lijkt me het beste, en dan die muis met de cd gewoon.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan