loopt vast met openen PDF bestand

Status
Niet open voor verdere reacties.

dubber

Gebruiker
Lid geworden
9 nov 2002
Berichten
446
hallo
wie kan me dit eens uitleggen.
als ik een pdf file wil openen dan gebeurt het regelmatig dat ie vastloopt. dan moet ik naar taakbeheer en zodoende die pagina afsluiten.
waar ligt dat aan? heb al geprobeerd de acrobat reader opnieuw te downloaden en te repareren maar zonder effect
 
Probeer je vanuit je browser een PDF bestand te openen of vanuit Acrobat Reader zelf?
 
vanuit de browser.
dus als ik ergens een link zie van een apperaat in pdf bestand en die klik ik dan aan.
ik ga nooit eerst naar acrobat en dan openen.
 
Dat probleem heb ik ook. Het is nogal zwaar om acrobat in de browser te laden. Ik los dit op door het pdf bestand eerst op te slaan en het daarna te openen (gewoon op klikken, hoeft niet vanuit acrobat).
 
is er geen andere manier voor, het zou toch ook mogelijk moeten zijn om de link aan te klikken en dat je de pagina gewoon ziet?
 
Ik kwam een tijdje geleden een programmatje tegen dat om Adobe Reader (zo schijnt het tegenwoordig te heten:)) sneller op te laten starten door plug-ins uit te schakelen. Of dit ook 'ons' probleem verholpen zou hebben weet ik niet. Ik kan het programmatje helaas niet meer vinden. Misschien weet iemand anders het?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan