Loopt vast na het opstarten en dan systeem piep.

Status
Niet open voor verdere reacties.

PetrusNL

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
18 apr 2009
Ik heb tegenwoordig vaak het probleem op meedere computer van bekende merken tot zelf in elkaar gezetten pcs het probleem dat die vastloopt na het opstarten. :(

Het gebeurd als volgt. Ik start windows XP op dan laden er een paar icoontjes rechts onderin en houd er dan mee op. vervolgens als ik met me muis op de start balk sta krijg ik de zandloper derbij. en klikken op pictogrammen op het bureaublad werkt ook niet, vervolgens doet de muis het wel tot dat ik vaak achter elkaar begin te klikken want dan krijg ik een systeem piep geluid en loopt die ook vast, en dan moet ik opnieuw opstarten.

Ook gebeurd dit soms, want soms start die gewoon op en kan ik er alles mee. :confused:

Iemand enig idee wat het kan zijn?

Kan je wel in Taakbeheer komen? Zo ja, klik dan op Nieuwe Taak>typ explorer.exe
Probeer daarna een Systeemherstel uit te voeren, naar een datum waarop je het probleem nog niet had.

ik kan hem openen als ik snel genoeg ben, maar loopt dan ook gewoon vast na een tijdje.
Ook zie ik dit probleem alleen bij de windows XPs met de nieuwste/nieuwere updates.

Dus een systeemherstel zal niet zo snel gaan werken, aangezien ik het graag zou willen weten wanneer die het gewoon deed :p, meestal als ik ze heb geformateerd doen ze het gewoon maar na een tijdje krijg ik gewoon dit probleem.

mijn standaard software is wel firefox en frostwire(zonder automatisch opstarten).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan