loopt vast

Status
Niet open voor verdere reacties.

ikbenik

Gebruiker
Lid geworden
20 feb 2008
het verhaal:
ik koop een laptop voor school (acer). ben erg blij, en zet er de benodigde software voor school op. er zit ook al een antivirus op, dus dat laat ik maar staan (Macafee?)
na een paar dagen heb ik al een virus te pakken bij het opstarten (deze blijft rechtsonder telkens aangeven dat er spyware is detected en dat ik op t balontje moet klikken, uiteindelijk kwamen er 30 van die rondjes), best vreemd want ik doe er alleen het benodigde schoolgedoe ermee, beetje word enzo. hitman pro geinstaleerd, was van het virus af. maar vandaag, (2 dagen later) was het virus er weer. ik besloot macafee eraf te doen en nod32 te instaleren. ik sluit mn laptop en zet m weer aan. het laden duurt langer als normaal. ik voer na een paar minuten eindelijk het wachtwoord in. en kom op mn buroblad. echter loopt hij dan gelijk vast. ik kan nergens op klikken maar ik kan mn muis wel bewegen.

wat kan ik het beste doen

alvast hartelijk dank

Druk na het BIOS scherm bij het aanzetten van de pc herhaaldelijk op F8 totdat je een keuzemenu krijgt.
Kies daar Veilige modus
Deïnstalleer NOD32 / Eset security suite
Start de pc opnieuw op.
Hopelijk is het probleem dan weg. Je kunt dan altijd nog proberen om die software er weer opnieuw op te zetten of uit te wijken naar een andere virusscanner dan NOD32.

Succes,

Tijs.

het zelfde erfect, heb nu via zelfde F8 opnieuw geinstaleerd.
toch hartelijk dank

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan