• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Lopende agenda

Status
Niet open voor verdere reacties.

corania17

Gebruiker
Lid geworden
1 okt 2012
Beste Excellers,
Ik dacht een mooie agenda te hebben gevonden op internet (tf02780252.xltx) alleen werkt deze niet zoals ik hem wil gebruiken. Waar deze file vandaan komt weet ik niet. Ik heb er nog een gevonden in het Engels maar ook deze werkt niet. Mijn eerste vraag is wel of het wel mag en mogelijk is om een file van het internet af te halen en dan te vragen of iemand zo vriendelijk wil zijn om te helpen?
Wat zou ik graag willen hebben dat de file doet? De kolommen EF in Dagplanning moeten de activiteiten laten zien van die dag. De kolom weekoverzicht geeft de activiteiten van de komende dagen.
Als er nu niets gebeurd schuift de datum gewoon op en blijven de activiteiten staan. Dus nu wil ik graag dat ook de activiteiten met de datum opschuiven. En daarbij dat het ook mogelijk moet zijn om meerdere dubbele uren te gebruiken. Maar daarvoor zou dan het tabblad Tijdsintervallen moeten verdwijnen?
De planning die klaar staat voor de volgende dag schuift niet op naar morgen/vandaag maar blijft staan terwijl de datum veranderd. Misschien wat moeilijk geformuleerd maar als de file wordt geopend is het wel duidelijk.
Ik stuur hierbij de bewerkte file zoals ik deze zou willen hebben, maar dus niet doet wat ik wil. De originele file staat op internet.
In de planner moeten de activiteiten meeverhuizen met de datum. Als de datum verstreken is gaan de regels erachter ook verdwijnen. Een keer in de week wordt er een printout van de pagina gemaakt om te bewaren in het archief. Mooier was dat alles bewaard zou kunnen blijven voor een jaar zodat na een jaar een nieuwe file kan worden opgestart.
Wie zou mij verder kunnen helpen zodat de file wel doet wat ik graag zou willen?Bekijk bijlage 302923

Niet volgens uw vb, maar volgens mij kom je met deze al een heel eind.

Bijlagen

Hallo gast0660, hartelijk dank voor uw reactie. Op het eerste gezicht werkt het goed. Ik wil er alleen nog twee tijden bij zetten van 22.00u tot 23.00u en van 23.00u tot 00.00u. Dit is wel mogelijk maar hoe de macro moet worden aangepast moet ik nog even bekijken. Ook was het mooi geweest als de agenda wat groter was op het scherm en natuurlijk moeten de twee toegevoegde uren zichtbaar worden. Ik ga het even proberen. Mocht het niet lukken dan hoop ik dat u mij verder kan helpen. Groeten, corania17.

Hallo gast0660, Het is gelukt om er drie tijden bij te zetten. Wat ik nog wel zou willen is een A4-tje waar de agendapunten voor een week op staan. In de file die ik mee had gestuurd staat een blad die ik zo kan printen met alle punten op A4 formaat met geheugensteuntjes. Dit A4-tje wordt dan tijdens de dienst voorgelezen. Het probleem was om de goede namen te gebruiken en niets te vergeten. Als u me daarbij nog kan helpen dan heel graag. Groeten Corania17.

Hoi Coriana
Ik was uw postje uit het oog verloren:o
Ik heb echter geen idee welke gegevens je wilt uitprinten?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan