lord of the rings cq probleem!! help...

Status
Niet open voor verdere reacties.

gilgalad

Gebruiker
Lid geworden
20 sep 2009
hallo

een tijdje geleden heb ik lord of the rings conquest gekocht. Ik speelde het spelletje voor het eerst maar alles ging kei traag. Dus gooide de waardeloze progamma's en downloads van mijn computer. Toen ik het opnieuw speelde ging het al ietsje sneller, ik moest mijn vijanden doden. Maar, ik kon nog bewegen (maar heel traag), de vijanden (orks) stonden stil ik kon ze gewoon niet doden. Ik kon er niet bij want ze stonden stil. Ik dacht dat het aan het spel lag. Ik doe de dag daarna mijn spel binnen waar ik het heb gekocht. Ze gingen het bekijken, en paar dagen later belt er iemand in verband met mijn spelletje.
Al de spel vereisten op achterkant van de doos van spel klopten in verhouding met mijn pc.
Hij kon er niks aan doen dat het niet ging niet. Ik heb het spelletje nog altijd op mijn pc maar het doosje heb ik moeten afgeven... Ik ging eens kijken op de site de van electronic arts en ik vond dit: de spel vereisten
Lord of Lord of The Rings: Conquest™ requires at least the following:Lord of Lord of The Rings: Conquest™ requires at least the following:

FOR WINDOWS XP SP2 or Windows Vista
* 2.4 GHz Core Duo processor or equivalent
* 1 GB RAM
* A 256 MB Video Card, with support for Pixel Shader 3.0 - nvidia 7800 or equivelent
* The latest version of DirectX 9.0c
* A DirectX 9.0c compatible sound card
* At least 6 GB of hard drive space for installation.

dus het kwam niet overeen met het doosje van het spel. ik heb 2.61 ghz dus dat zal wel gaan 1gb is geen probleem. en directx heb daarjuist gedownload en pixel shader 3.0 zou ook nog moet hebben. en nvidia kan ik dat wel downlaoden? maar waar kan ik die laatste 2 vinden?
en ben ik goed bezig?
srry voor dit lang bericht maar ik ben wel 35 euro kwijt:confused:

alvast bedankt

Misschien een goed idee om via Canirunit nog eens te checken.

PS: Die Nvidia 7800 is een videokaart. Het gaat er daar dus om of je een videokaart hebt die gelijkwaardig of beter is dan die Nvidia 7800. Daaromtrent is er dus niets te downloaden.

Of je videokaart goed genoeg is zou Canirunit je ook moeten kunnen vertellen.

Tijs.

lord of the rings conquest werkt niet

heb ik geprobeert, hij kan lord of the rings niet vinden.
hoeveel zou zo een nvidia 7800 kaart kosten?
is er enige hoop dat ik dit spel nog zou kunnen spelen met mijn pc?
gilgalad

lord of the rings cq probleem!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! help...

en wat is dat met die printscreen? ik kan daar niet zo goed volgen...
alvast bedankt gilgalad

idem

en als ik bij canirunit een ander spel probeer gaat er iets met activeX

Uit dezelfde pagina:
You will need to give your permission to download a secure ActiveX/Java browser component.
You can easily uninstall the ActiveX/Java browser component when the analysis is complete.

Ik zou inderdaad verwachten dat een van de andere The Lord of the Rings pc-programma's in canirunit je ook de juiste informatie geven. M.b.t. die Active X component: Zie boven. Je zou hieromtrent in boven in je beeld een vraag moeten krijgen, waar je kunt aangeven dat de ActiveX component kan worden toegevoegd aan je Internet Explorer door erop te klikken en te kiezen voor "Active-X besturingselement installeren...".

Voor de Active-X installatiebalk waar ik het over had, zie bijlage.

Tijs.

Bijlagen

• canirunit_activex.jpg
    canirunit_activex.jpg
    98,5 KB · Weergaven: 49
Onderwerp: lord of the rings cq probleem!! help...

heel erg bedankt maar ik denk dat het spel ooit ga spelen wanneer ik een nieuwe grafische kaart heb. maar ik denk dat die niet meewil
bedankt gilgalad

Heey Gilgalad..

Uhm misschien een beetje late reactie weet iet of je hem nog leest.. Ik heb het spel ook maar heb zelf een Nvidea Geforce 7600 GT en hij draait verder prima, heb je al je grafische instellingen verlaagd grote kans dat hij dan beter draait..

Grtz hopelijk heb je er wat aan:cool:

"""

eu ik heb alles op laagste gezet en die doet nogaltijd zeer traag en er zijn zwarte vlekken in mijn landschap dus ik denk dat het aan mijn grafische kaart ligt...ik heb een nvidea 6100 nforce 430... iets te slecht
ik heb er ne driver op geeinstaleerd maar er is beterschap het is nog altijd heel traag.
bedankt :p weet gij hoe ik hoe ik een nvidea 7100 kan hebben? kopen? goedkoop?
dada

Heey

Dan wordt het echt tijd voor een andere videokaart..

http://www.kelkoo.nl/
Dit is misschien ff een site waar je op kan vergelijken en gelijk bestellen of kijk anders op
----> http://paradigit.nl

En anders moet je ff kijken bij je in de buurt naar een winkel..

Grtz:thumb:

""

heel erg bedankt maar dat is niet binnen mijn butget spijtig genoeg... 50 euro voor 9100 en een 8100 of 7100 vind ik er niet bij.
bedankt:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan