Los toetsenbord nieuwe Toshiba laptop?

Status
Niet open voor verdere reacties.

ferrycomputers

Gebruiker
Lid geworden
19 jan 2012
Goede dag,

Onlangs heb ik een nieuwe laptop gekocht. De laptop zag er goed uit, maar op een gegeven moment begon me op te vallen dat het toetsenbord vreselijk bewoog.
Als ik 1 toets (bijvoorbeeld de letter 'N') intik, dan bewegen de helft van de toetsen mee.
Aan de zijkant van het toetsenbord (letters 'Q', 'A', Left-****, etc.. en het numerieke gedeelte) bewegen de toetsen een stuk minder mee.
Het lijkt wel of het toetsenbord in het midden een soort van losgelaten is.
Om het duidelijk te maken heb ik een paar toetsaanslagen gefilmd:

[video=youtube;u-I2Oe10nf8]http://www.youtube.com/watch?v=u-I2Oe10nf8&feature=youtu.be[/video]

Weet iemand of dat dit normaal is?
Ik heb begrepen dat het normaal is dat toetsenborden tegenwoordig flexibeler zijn dan vroeger, maar is zó flexibel wel normaal?

Vr.grt.

Hallo

Betrokken laptop ken ik niet , maar volgens mij is dit normaal.

Moest je enkel genoeg kracht zetten om een karakter op het scherm te krijgen , zal deze niet doorbuigen.

Het valt trouwens ook op dat je veel meer kracht zet op de betrokken toets , dan nodig om effektief een karakter op het scherm te krijgen.

Je kunt natuurlijk ook eens controleren bij een identieke laptop of dit ook zo is .

De meeste laptop keyboards zijn onderaan bevestigd d.m.v. 1 of 2 schroefjes om deze omlaag te trekken , en uiteraard fysiek te bevestigen.

Het zou kunnen dat deze niet aanwezig zijn , maar dit zou me toch heel sterk verwonderen....

Peter

Ik heb bij andere laptops (van hetzelfde type) gecontroleerd of deze hetzelfde 'probleem' hadden.
Dit bleek zo te zijn. Vraag opgelost.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan