Loskoppelen 1 kolom in koptekst met 3 kolommen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Watchman

Gebruiker
Lid geworden
17 nov 2008
Hoe kan ik in een koptekst met 3 kolommen ervoor zorgen dat bijvoorbeeld de tekst in de kolom aan de binnenkant van de pagina wordt losgekoppeld van de tekst in die kolom van de vorige sectie?

Want de kolom maakt onderdeel uit van de hele koptekst. Als ik die nu loskoppel via de knop" loskoppelen, wordt de koptekst in zijn geheel aangepast. Echter, de koptekst in de vorige sectie bestaat slechts uit 1 kolom.

Extra info: de middelste kolom heeft de eigenlijk koptekst, in de buitenste kolom heb ik paginanummers toegevoegd, en in de binnenste kolom zijn nummers ingevoegd die overeenkomen met de nummering op de pagina. Dus als op een bepaalde pagina er een nieuwe alineanummering of zo begint, moet dat nummer ook in de binnenste kolom worden weergegeven. Of kan dat ook geautomatiseerd worden? Zodat hij leest welk nummer er op een bepaalde pagina begint en hij dat vanzelf overneemt?

Laatst bewerkt:
Iemand? Ik wil graag een koptkest hebben met 3 kolommen waarvan als ik de binnenste kolom wijzig dit niet direct ook wijzigt in de voorgaande kopteksten. Ik weet niet hoe ik dat moet doen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan