Beste iedereen,
Na heel veel informatie gevonden te hebben zou ik graag een vraag willen stellen.
Ik heb het volgende probleem:
Ik lever dagelijks producten uit, daarvan maak ik met een excelblad diverse tabbladen orderintake -> pakbon -> afleverbon -> daarna een deelfactuur.
De deelfactuur sla ik automatisch op in een speciale map met de volgende omschrijving: klantnaam-weeknummer-volgnummer.
Nu zou ik graag willen dat ik die losse excel bestanden per klant en week nummer bij elkaar kan voegen om een totaal factuur te kunnen maken.
Is dat mogelijk ?
Groet,
Stijn
Na heel veel informatie gevonden te hebben zou ik graag een vraag willen stellen.
Ik heb het volgende probleem:
Ik lever dagelijks producten uit, daarvan maak ik met een excelblad diverse tabbladen orderintake -> pakbon -> afleverbon -> daarna een deelfactuur.
De deelfactuur sla ik automatisch op in een speciale map met de volgende omschrijving: klantnaam-weeknummer-volgnummer.
Nu zou ik graag willen dat ik die losse excel bestanden per klant en week nummer bij elkaar kan voegen om een totaal factuur te kunnen maken.
Is dat mogelijk ?
Groet,
Stijn