losse stroomkabel hp photosmart

Status
Niet open voor verdere reacties.

ikkedus1974

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
16 okt 2012
hoi hoi

Ik heb een HP photosmart B110a
En nu is de stroomkabel geknikt en maakt dus maar heel afentoe
contact met de printer waardoor ik er dus helaas geen gebruik meer van kan maken.

Weten jullie een zaak/webshop waar ik alleen een stroomkabel kan kopen of is dit
nergens mogelijk en moet ik dus een heel nieuw apparaat aanschaffen ?

Alvast bedankt voor het meedenken

Groetjes Astrid

Dat is toevallig. Ik heb de Photosmart B109n-z en vorige week was opeens mijn adapter kapot. Zomaar, ding is net 2 jaar oud. Net voorbij de garantie.
Nu ben ik gaan zoeken en kwam bij de winkel van Handyman uit. Die kunnen deze dingen bestellen, maar kosten ca. 30 euro.

Toen heb ik gekeken op marktplaats en ja wel, daar kon ik er eentje overnemen voor de helft van de prijs, incl. verzenden.
Let wel dat er op de adapter een nummer staat wat overeen moet komen met die jij hebt. Anders gaat het niet werken.

ps. mocht je nog garantie hebben, dan terug naar de winkel, je weet maar nooit. Ik was net 2 weken over de garantietijd heen, jammer genoeg en ja de winkel vond toen dat ik geen garantie meer had. Tje, coulance bestaat tegenwoordig niet meer.

Laatst bewerkt:
Welkom op Helpmij.nl:thumb:

Ik heb je topic verplaatst van Members Chat ---> Hardware - Printers/scanner/All in one.

Succes met je vraag.

Kan je er nu geen een vinden, ik heb hier de Photosmart waar ik het over had, staan en hij is te koop. Het is dus ook een all-in-one, hij is precies 2 jaar oud.
Ik heb een eigen praktijkje en moest wel een nieuwe kopen, en het zoeken via marktplaats duurde wel een week of 2, en dat ging net even te lang duren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan