lost planet deinstalleren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hrdstyl3r

Gebruiker
Lid geworden
24 apr 2007
Hoi..

Ik wil dus graag lost planet weer van mijn pc af krijgen, aangezien ik hem niet leuk vind en hij 9 gig in beslag neemt.
Nou ik dat dus doen via configuratiescherm>software en via start> programma's
Maar elke keer begint en loopt ie vast:

lostplanetud7.jpg

weet iemand hoe ik deze kan verwijderen?
Via systeemherstel is geen optie, aangezien het alweer een poosje geleden is dat ik hem heb geinstalleerd en daardoor zullen andere programma's gedeinstalleerd worden.

easyuninstaller al geprobeerd? en anders handmatig riskeren...

vis ta;2088840en anders handmatig riskeren...[/QUOTE zei:
Handmatig riskeren?? Lijkt me een compleet fout advies.

@TS Kijk eens in de map waarin het spel geinstalleerd is of daar een uninstall.exe o.i.d. in staat

Inderdaad niet aan te raden, zeker niet voor dagelijks gebruikte programma's. Maar ik veronderstel dat dit een computergame is (9 gig en aan de naam te zien...), lijkt me kleine kans dat het serieus fout is.

Inderdaad niet aan te raden, zeker niet voor dagelijks gebruikte programma's. Maar ik veronderstel dat dit een computergame is (9 gig en aan de naam te zien...), lijkt me kleine kans dat het serieus fout is.

Sorry, maar ik heb geen idee wat je bedoelt...

probeer eens achterstevoren te redeneren dan. Bij welke programma's zou jij het riskeren om ze handmatig te verwijderen en waarom?
Snap je nu wat ik bedoel?

probeer eens achterstevoren te redeneren dan. Bij welke programma's zou jij het riskeren om ze handmatig te verwijderen en waarom?
Snap je nu wat ik bedoel?

Niet zo moeilijk hoor...
BIJ GEEN ENKEL PROGRAMMA!!

Heeft er niets mee te maken of het een programma "voor dagelijks gebruik" is of niet, ook niet of het een spel is, ook niet hoe groot het programma/spel is.

Alleen maar het handmatig verwijderen van de installatie-mappen leidt tot behoorlijke vertraging van je PC, een vervuild register en nog veel meer ellende...

Ik heb easyuninstller geinstalleerd en ik kom nu wel iets verder (denk ik, ik krijg in elk geval een ander scherm)
Maar hij loopt weer vast..

lostplanet.JPG

Weet je wel zeker dat het vastloopt en niet gewoon een tijdje duurt???

En spel van 9Gb is niet 1,2,3 weer verwijderd...

Kan idd heel tijdje duren.

en btw: om een vervuild register te voorkomen geen programma's handmatig verwijderen daar ga ik mee akkoord...
Bij programma's die niets of nauwelijks iets in het register uitvoeren zie ik bijgevolg het probleem niet.

Als een deinstallatieprogramma van bepaalde software niets anders doet dan de files deïnstalleren omdat dat alles is wat het programma nodig heeft, dan maakt het toch absoluut niet uit of je dat handmatig doet of niet...

ik heb hem verwijdert..
Met easyuninstaller..
Had internet losgekoppelt, alles uitgedaan (zo weinig mogelijk processen)
En toen ging die wel door..
Bedankt iedereen.. :)

kan je de vraag ff op opgelost zetten? dan is et wat duidelijker voor andere helpers ;)

Met vriendelijke groet

xXDonTodoXx

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan