Hallo, ik heb LOTR: Battle For Middle Earth van iemand geleend.
Ik heb het spel gewoon geinstalleerd.
Maar als ik het spel opstart dan loopt het opstartschermpje vast, dus nog voordat het spel zelf gestart wordt.
De melding is: The Battle For Middle Earth werkt niet meer. Geen oplossing beschikbaar.
Ik heb de uitbreiding, The Rise of The Witch King ook geprobeerd, maar heeft helaas hetzelfde probleem.
Op de achterkant van beide doosjes staat ook wel, Systeem: Windows XP.
Maar is er dan geen enkele manier om het toch op Vista 64-bits te laten draaien?
Ik heb al bij Compatibiliteit als Administrator en Windows XP (Service Pack 2) aangevinkt.
Als ik dat doe, dan komt ie met de melding dat de dvd zich niet in de dvd lezer bevind, wat wel zo is. Dus toen heb ik een No-CD crack in de map geplaatst. Maar daardoor was ik weer terug bij af. Dezelfde foutmelding als eerst.
Mijn Systeem:
Q6600@2,66Ghz
Corsair 4Gb@800Mhz
8800GT
520 Watt Cooler Master Realpower
Seagate 7200.12 500Gb
Asus P5N-D
Vista-64bits
Ik hoop dat jullie nog suggesties hebben, ik wil dit spel graag spelen.
Bij voorbaat dank, grtz Wardog
Ik heb het spel gewoon geinstalleerd.
Maar als ik het spel opstart dan loopt het opstartschermpje vast, dus nog voordat het spel zelf gestart wordt.
De melding is: The Battle For Middle Earth werkt niet meer. Geen oplossing beschikbaar.
Ik heb de uitbreiding, The Rise of The Witch King ook geprobeerd, maar heeft helaas hetzelfde probleem.
Op de achterkant van beide doosjes staat ook wel, Systeem: Windows XP.
Maar is er dan geen enkele manier om het toch op Vista 64-bits te laten draaien?
Ik heb al bij Compatibiliteit als Administrator en Windows XP (Service Pack 2) aangevinkt.
Als ik dat doe, dan komt ie met de melding dat de dvd zich niet in de dvd lezer bevind, wat wel zo is. Dus toen heb ik een No-CD crack in de map geplaatst. Maar daardoor was ik weer terug bij af. Dezelfde foutmelding als eerst.
Mijn Systeem:
Q6600@2,66Ghz
Corsair 4Gb@800Mhz
8800GT
520 Watt Cooler Master Realpower
Seagate 7200.12 500Gb
Asus P5N-D
Vista-64bits
Ik hoop dat jullie nog suggesties hebben, ik wil dit spel graag spelen.
Bij voorbaat dank, grtz Wardog