LOTR Battle for Middle Earth

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bendeleider

Gebruiker
Lid geworden
3 feb 2006
Jongens ik heb een probleem met LOTR Battle for Middle Earth 2.

Steeds als ik een Skirimsh start dan als ik net een beetje aan het bouwen ben dan ontploffen de gebouwen ineens en komt er Defeat in het scherm te staan. Daarna is het spel ook meteen afgelopen. dit is zeer vervelend. waar ligt dit aan.

Toen ik het spel installeerde en de eerste keer opstartte kwam ie wel met de foutmelding dat hij een DLL. van DirectX niet kon vinden deze heb ik gedownloaden en in de map system32 geplaatst. dus hij start wel op. maar veel spelen kan ik niet. Iemand ideeen?????

Greetz Bendeleider

Laatst bewerkt:
Welke DLL was het die de fout gaf?
En waar heb je die weggedownload

En hoe bedoel je, "veel spellen kan ik niet?"

Laatst bewerkt:
killermenace zei:
Welke DLL was het die de fout gaf?
En waar heb je die weggedownload

En hoe bedoel je, "veel spellen kan ik niet?"

de Dll was ik neem d3dgx.dll

deze heb ik via google kunnen vinden..

En ik bedoel dat ik niet lang kan spelen omdat ie er dan mee stop. niet spellen maar spelen :cool:

Probeer sowieso eens het spel opnieuw te installeren, kijken of dat wel het goede effect geeft.

killermenace zei:
Probeer sowieso eens het spel opnieuw te installeren, kijken of dat wel het goede effect geeft.

Heb ik al 3 keer gedaan. verder heb ik de VGA Drivers al geupdate en heb ik ook DirectX al opnieuwe geinstalleerd

wees dan zeker dat alle mappen van de game bij de uninstall weg zijn.

viper706 zei:
wees dan zeker dat alle mappen van de game bij de uninstall weg zijn.

Heb ik gecheck ik heb hem zelf al een keer op een andere schijf geinstalleerd

Ik heb net het spel op een andere PC geinstalleerd en daar deed ie het meteen!. dus ergens in windows zit deze fout. ik heb dit al vaker gehad met spellen dat zit dit deden BV generals heeft dit ook gedaan. en toen ik een paar weken later deze weer installeerde was dit opgelost. dus waar dat daar de oplossing zat weet ik ook niet.

Laatst bewerkt:
Hmm das idd vaag. Maar ik zal even kijken bij ej gameoptions misschien stat er een skrimish time ingesteld en dan ontpolft de boel meestal als je bv 5min had ingesteld en de 5 voorbij zijn.

Denk het niet.. denk eerder zelf dat het ergens in windows fout gaat. Achja van avond maar eens verder kijken hoe het zit.. Nu eerst ff verder met de nieuwe Citrix farm.

als je zegt dat je het met generals ook hebt, kan het wellicht liggen aan de versie die je hebt...en dan bedoel ik legaal of niet-legaal.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan