LOTR BFME 2 - Windows 8 + No-CD patch

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0230

Gebruiker
Lid geworden
28 jun 2012
Hallo allemaal,

Ik ben gast0230, ik speelde vroerger graag Lord of the rings Battle for middle earth 2, helaas was mijn CDtje kapot... Dus ik heb een copy van EA gedownload en mijn code ingevuld enzovoorts...

Installatie was klaar, kon hij niet opstarten omdat ik geen CD had! Ik zoeken, uiteindelijk een patch gevonden, even game.dat verwisseld en hij kwam voorbij de error! Ik helemaal blij maar na 5 minuten w8en kreeg ik een nieuwe error, ik opzoeken en ja hoor, windows 7 fix bleek ook te werken op windows 8! Ik installeren (een vriend legde het uit, bij hem werkte het (hij had wel CD)) maar na het patchen kreeg ik weer de error van de CD, we hebben toen zijn CDtje erin gestopt en toen werkte hij helemaal! Blijkbaar vervangt de fix dus ook de game.dat met daarin de no-cd patch...

Heeft iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen? Ik akn die vriend zijn CD niet gebruiken... Ook is de inhoud van de copy te groot voor een dvd, dus ik kan ook geen "echte" cd maken!

Mvg, gast0230

PS Voor diegene die het niet snappen: "Het is een copy vn EA met echt serial number, geen crack ofsoow dus!"

Windows 8 - 64 bit
4 GB Ram
1980 x 1080

Laatst bewerkt door een moderator:
Als ik het goed begrijp heb je de game bijgewerkt met een update van EA. De laatste patch is v1.0.6. De versie van de crack die je gebruikt moet gelijk zijn aan de versie van het spel. Je zult dus op zoek moeten gaan naar een crack voor versie 1.0.6.

Nee, niet precies. Ik heb de goede patch! Maar omdat ik een No-CD patch EN een win7/8 patch moet hebben heb ik een soort dubbel gepatchte game. Beide patches veranderen de game.dat, moet ik die handmatig gaan aanpassen of bestaat er misschien een patch die beide al heeft?

Ik heb even de moeite genomen om het spel uit te testen.

Het spel werkt hier prima met de v1.0.6 patch op Windows 7 64-bit, zowel met als zonder crack.

De zogenaamde "Windows 7 fix" die ik gevonden heb is slechts een ini bestandje, en heeft niets te maken heeft met het game.dat bestand.

Het gaat niet alleen om de fix, het gaat om de windows 7 PATCH en de no-cd CRACK. Deze twee botsen. De .ini geeft geen enkel probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan