• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Lotto getallen ophalen

Status
Niet open voor verdere reacties.

brera2010

Gebruiker
Lid geworden
15 jul 2011
Goedendag allemaal,
Is het voor excel mogelijk om de gevallen lottogetallen automatisch in een tabblad te zetten?
En dan automatisch natuurlijk.
De lottotrekking is iedere zaterdag, tussen 20:00u en 22:00u. Op de site lotto.nl worden die cijfers dan bekend gemaakt en later op de avond volgt de trekking op tv.

Ben gewoon benieuwd en misschien dat ik het dan wil implementeren in mijn lottoingo projectje.

Dank al vast voor het meedenken.

Hallo,
Bedankt voor het me wijzen naar dat topic, alleen is dat topic gesloten in 2008 en bevat het bewuste bestandje in #14 een bestand dat verwijst naar de Belgische lotto.
Ok, ik was misschien niet helemaal duidelijk maar in mijn vraag stond toch dat ik de cijfers wou hebben van de Nederlandse lotto.
Ik denk dat het misschien onmogelijk is omdat de getrokken cijfers niet ergens op een vrij toegankelijke pagina lotto.nl subpagina staan.

Zoek dan eens verder op lotto, er zijn al zoveel vragen over gesteld misschien dat het er tussen staat.
Anders zou je wat duidelijker moeten zijn en precies aangeven wat je wilt en waar de info dan precies vandaan moet komen.

Er is dan best wel iemand die je er verder mee kan helpen.

Niels

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan