Lotus notes vraagje

Status
Niet open voor verdere reacties.

Juuske

Gebruiker
Lid geworden
31 mrt 2003
Ik weet niet of hier lotus notes experts zijn maar ik heb een vraagje.
Wij gebruiken op het werk Lotus notes.
Maar nu wilt een collega en ik iets wijzigen in het lokale adres boek.
Maar dan krijgen we de volgende fout melding.
Invalid or Nonexistent document.

Kan iemand mij helpen?

Thnx Jucuinda

Werd het lokale adres boek door uzelf aangemaakt of niet? Ik werk ook met Lotus Notes op kantoor.
goetjes

Wij hebben 2 adres boeken

1) onze eigen adres boek wij noemen het local addressbook( kan je ook je eigen addressen in vullen)

2) het adresboek van alle werknemers. (deze adresboek staat op de server kunnen werknemers niks aan veranderen alleen notes admin)

Moet ge naar uw workspace gaan. Hier kom je in als je Lotus Notes opstart. Daar vind je uw eigen adresboek in. Hier moet je ingaan. Dan het desbetreffend adresbestand aanklikken, editen en nu kun je hierin wijzigingen in aanbrengen en indien nodig deleten. Saven en sluiten.

Het is openen van mijn adresboek en niet bij het bewerken of toevoegen van een adres.

Hoi Juuske, er heeft toch niemand toevallig het adresboek gedelete? Ik vraag dit maar even want de antwoorden op jou vraag heeft mijn vrouwtje gegeven, zelf ben ik een leek met lotus notes. Ik zal ze straks even vragen te reageren, maar het lijkt mij dat het adresboek corrupt geraakt is door een foute opslag of toevallig verwijderd.

Groetjes

nee ik heb niks verwijderd maar er is juist van een andere computer de workspace overgezet.

dat zou misschien ook de oorzaak kunnen zijn.
Maar de voor gaande keren is her wel goed gegaan

Dat zal dan wel de oorzaak zijn en jou adresboek zal overschreven zijn. Misschien kunnen de mensen van IT op je werk dit nog recuperen? En anders opnieuw? Heb je een backup van de vorige?

Groetjes

de mensen van IT ben ik zelf hahahaha.
Maar ik zal maandag wel even proberen om een back-up te plaatsen.

Ik denk dat degene van wie ik de workspace heb overgenomen is corrupt is geraakt in haar adres boek. en dat ik er dan ook last van heb. Maar ik moet het nog heel duidelijk gaan uitzoeken.

En een back-upje is altijd de makkelijkste weg he :p
Maar bedankt voor jullie hulp

Groetjes Jucuinda

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan